Da er den vel trøtt nå,og kan bare brukes som moped resten av sesongenKawasaki skrev:Idag satte jeg ny pers med ZX'en. Dææven korr deinn går etter å ha hvilt seg i vinterAudi'en som yppet seg ble raskt satt på plass,270 over Mathlainnsslætta så så jeg ikke mere til den. Var litt kaldt,einaste. Minus 3 grader da jeg kom hjem.
jeg har alltid vært mer fasinert av aksen, enn toppfart på motorsykkel. Når en bikker 160 km/t er det ikke så spennende lengre :-)olepeder skrev:Jeg har kjørt bil over 300 km/t noen ganger (ikke i Norge) og kjent på det rushet, fasinerende i seg selv.
Men på sykkel går det temmelig pent. For min del ligger nytelsen i rytmen på en rolig svingete vei, luktene og det å bare nyte at en er ute og kjører. Jeg liker akselrasjonen på sykkel, den er berusende, men jeg gir meg før det går noe særlig fort.
Er vel et tegn på at jeg ikke er noen ungdom lenger
Ja,burde heller tørket støv
Busa Trond skrev:Det går ikke i 200 når kona tørker støv her hjemme
Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Bildet er jo tatt i en bil, og det er ingen som sier at det er bilføreren som holder kamera her.Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Å skryte av noe uten å dokumentere det er jo som ........ tja jeg vet nå ikke men kamera kan jo monteres fast. INGEN fotograferer med høyrehanda i 200 - det er komplett umulig.... slipper i hvert fall ikke rulla
Du mener behovet for en svært oppgående intelligent mann som tagesk er å kunne skryte av å kjøre bil i 200 km/t ?Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Å skryte av noe uten å dokumentere det er jo som ........ tja jeg vet nå ikke men kamera kan jo monteres fast. INGEN fotograferer med høyrehanda i 200 - det er komplett umulig.... slipper i hvert fall ikke rulla
Gamle Audi 2,5 hadde en sinnsyk lav utveksling, både automat og manuell girkasse...
Var vel ikke hastigheten tagesk var ute etter her.Godtvoksen skrev:Du mener behovet for en svært oppgående intelligent mann som tagesk er å kunne skryte av å kjøre bil i 200 km/t ?Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Jeg har andre måter å imponere kona enn å kjøre med gassen i bunnen med bilen.Godtvoksen skrev:da hadde han i det minste imponert kona :-#
Ja, eksempelvis tørke støv ...tagesk skrev:Jeg har andre måter å imponere kona enn å kjøre med gassen i bunnen med bilen.Godtvoksen skrev:da hadde han i det minste imponert kona :-#
Om du forstår hva jeg mener.
[TaSK]