http://www.bike.se/nyheter/japanska-mot ... aller-bast" onclick="window.open(this.href);return false;
Lol sier jeg bare...Bringisen skrev:Du skal ikke tro alt du leser
Denne undersøkelsen er ikke signert BMW,Bringisen skrev:Du skal ikke tro alt du leser
Tja, nå er det også de to merkene med høyest statusymbol også, ikke glem det og at det er med å påvirke folks valg må må aldri se bort fra.knutk skrev:Salgsstatestikk og gjenkjøp sier det meste om hvordan det oppleves i praksis av de som faktisk eiger BMW og HD.
Man må nesten kjøre BMW selv for å oppleve mere av sykkelen enn å stirre inn i baklykta
Så det du sier indirekte er at om man velger HD/BMW så er man lam i hue ikke vet bedre, så man velger det kun for status og følger moten, og således ikke skjønner hva som egentlig er 'årntli' MCjonnykr skrev:Tja, nå er det også de to merkene med høyest statusymbol også, ikke glem det og at det er med å påvirke folks valg må må aldri se bort fra.knutk skrev:Salgsstatestikk og gjenkjøp sier det meste om hvordan det oppleves i praksis av de som faktisk eiger BMW og HD.
Man må nesten kjøre BMW selv for å oppleve mere av sykkelen enn å stirre inn i baklykta
Og så er det mote. Store "adventuresykler" som GS1200, o.s.v. er jo høyeste mote og selger som hakka møkk, selv om de færreste av dem noen gang vil oppleve noe mer enn å være rene touringsykler.
Så jeg tror at en kombinasjon av statussymbolikk og mote er det som mest spiler inn i stor grad.
Jøss, utrolig hva en kan få ut av disse setningene hvis en er "fanboy" for et merke.knutk skrev:Så det du sier indirekte er at om man velger HD/BMW så er man lam i hue ikke vet bedre, så man velger det kun for status og følger moten, og således ikke skjønner hva som egentlig er 'årntli' MCjonnykr skrev:Tja, nå er det også de to merkene med høyest statusymbol også, ikke glem det og at det er med å påvirke folks valg må må aldri se bort fra.knutk skrev:Salgsstatestikk og gjenkjøp sier det meste om hvordan det oppleves i praksis av de som faktisk eiger BMW og HD.
Og så er det mote. Store "adventuresykler" som GS1200, o.s.v. er jo høyeste mote og selger som hakka møkk, selv om de færreste av dem noen gang vil oppleve noe mer enn å være rene touringsykler.
Så jeg tror at en kombinasjon av statussymbolikk og mote er det som mest spiler inn i stor grad.![]()
Ja ja, hva skal man si....
Jaha? Er det det jeg sier "indirekte"?knutk skrev:Så det du sier indirekte er at om man velger HD/BMW så er man lam i hue ikke vet bedre, så man velger det kun for status og følger moten, og således ikke skjønner hva som egentlig er 'årntli' MCjonnykr skrev:Tja, nå er det også de to merkene med høyest statusymbol også, ikke glem det og at det er med å påvirke folks valg må må aldri se bort fra.knutk skrev:Salgsstatestikk og gjenkjøp sier det meste om hvordan det oppleves i praksis av de som faktisk eiger BMW og HD.
Så jeg tror at en kombinasjon av statussymbolikk og mote er det som mest spiler inn i stor grad.![]()
Ja ja, hva skal man si....