Litt tenking ved lagring så er det utrolig hva det er plass til. Det er fremdseles plass til masse mere moro.

1490,- blir jo noen km. om en tenker bensinpenger for summen...Pollti skrev:De 1490 kan jo være greie til å fylle i andre hull ? Er jo ikke sikkert det er som mye som skal til for å finne plass til lekesaken ? Men trenger du varmlagring ? Hvis du får lekesaken inn i rommet så holder vel det vil jeg tro. Sper du på med varme når du er der selv så er det nok, og har du terassevarmer som går på gass så behøver du ikke mere tror jeg da det blir fort varmt i et lite rom selv med ugunstig varmeutslipp. Å kjøre lekesaken opp i 2. etasje syntes jeg høres klønete ut, men det er jo sagt uten å ha sett adkomstmulighetene.
Har en sånn 'halv' halv etasje, kan vi si...Ragnhild skrev:Hvis bildene dine ikke lyver så alt for mye AJ, ser det ut som at du har en hel annenetasje i garasjen. Og at terrenget på baksiden ligger høyt nok til å komme inn i andre etasjen fra baksida.
Men om det kan kansje bli mer enn 1490,- kr å få ordna plass til doningen der?
Blir såkalt party, ja... Veeel, party og party, fru Blom...Ragnhild skrev: :nono Party har du lova på vårparten