i Karl Marx samlede verker.
Villblogging er vel ikke til å unngå,så.......
Lykke til !

Hm...NickNei skrev:Det er stadig snakk om rustløsere og hvor farlig det er i begynnelsen av mc-året. Det er da altfor "oppskrytt", kan ikke si jeg har merka noe særlig til det. Første turen er det opp på sykkelen, og gi gass. Vi er der vi skal være etter et par minutter, når dekkene er varme. Kanskje noen glemmer fortere enn andre. Det er snakk om noen få måneder uten kjøring, hadde det vært flere år så skulle jeg vært enig, trur je.
Den store læringa har man gjennom sommerhalvåret, og bør komme bedre rustet ut av garasjen på våren år etter år.. just my 10c.....
Først vil jeg ønske deg riktig velkommen til forumet :)NickNei skrev:Det er stadig snakk om rustløsere og hvor farlig det er i begynnelsen av mc-året. Det er da altfor "oppskrytt", kan ikke si jeg har merka noe særlig til det. Første turen er det opp på sykkelen, og gi gass. Vi er der vi skal være etter et par minutter, når dekkene er varme. Kanskje noen glemmer fortere enn andre. Det er snakk om noen få måneder uten kjøring, hadde det vært flere år så skulle jeg vært enig, trur je.
Den store læringa har man gjennom sommerhalvåret, og bør komme bedre rustet ut av garasjen på våren år etter år.. just my 10c.....
ejsejs skrev:Jeg tror nok at jeg er en bedre mc-fører i Mai enn jeg er i April....![]()