En Ranværing sendte dette til Idrettpresident Rognlien:
Kjære Oslo. Snyen dåkker har bestilt tell OL e no klar førr henting. Vess dåkk ikkje hent den i løpe av den hær kvelln avlys vi OL. Mvh. vanvitti mange.

De kan vel ta en folkeavstemning i Oslo om de ønsker OL med eller uten sne ??DrGreve skrev:Klarte ikke å dy meg når jeg så at du endret headingen på bloggen din..
En Ranværing sendte dette til Idrettpresident Rognlien:
Kjære Oslo. Snyen dåkker har bestilt tell OL e no klar førr henting. Vess dåkk ikkje hent den i løpe av den hær kvelln avlys vi OL. Mvh. vanvitti mange.
Jo takk det samme. Kjerringa lurte på hva jeg hadde gjort i dag, for jeg var så blid..Jompa skrev:Jeg har vært to dager i Tigerstaden og reiser hjem i morra.
Har hatt engelsksettervalpen min på undersøkelse hos en spesialist på veterinærhøyskolen, dyrenes utgave av Rikshospitalet. Begge ligger forresten langs samme trikkelinje.
Før jeg reiste til Oslo, spurte jeg om noen visste om det finnes mc-forretninger i nærheten av
Veterinærhøyskolen, og fikk en pm fra Supermorten der han skrev at han hadde fri både onsdag og
torsdag, og godt kunne svinge en tur til Oslo og ta meg med.
Så bare sånn at alle vet det : Supermorten er en SUPER fyr !!!
Vi treftes i sentrum av byen i formiddag og kjørte innom AMD, McOslo og Yamahasenteret på Vinterbro utenfor byen.
Så på nye og brukte sykler, prøvesatt noen av dem, prata masse om både mc og livet generellt.
Jeg har muligens sagt det før, når man treffer mc-sidenfolk er det som å treffe gamle kompiser.
Vel Morten, tusen takk for en fortreffelig formiddag !
Ettermiddagen ble ikke like fortreffelig.
Valpen, som heter Loke, har en ytterst skjelden skavank i leddene og kommer til å bli plaga med det.
Kanskje ikke de første årene, men etterhvert.
Og anbefalinga var sterk og klar, avliving......
Jeg tar uansett valpen med hjem og beholder han så lenge han ikke plages.
Da får du være velkommen etter, for i kveld har denne karen vært på årets første tur, mc sesongen 2013 e dermed offisielt igang for min del. Men kaldt var det..øh... 2 varmegrader da æ kom hjem litt småfrøssen på knærne.Intruder skrev:Jeg stresser ikke men i løpet av next viku I suppepose...![]()
Ha det bra !