Men ingen planer om kjøre motgp så mulig dressen holder

Brente alle bruer og solgte min Joe rocket dress til en som skulle begynne kjøreopplæring

Mulig jeg har driti meg ut men den den som venter får se.

Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)simpson skrev:Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan![]()
Merkelig....
Det kan jo hende. Men hvis du ser på skrifttypen (fonten) på teksten, så er den kliss lik jalla jakkene fra UK.DrGreve skrev:Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)simpson skrev:Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan![]()
Merkelig....
Tja, det blir jo antagelser fra din side.DrGreve skrev:Kanskje jakken som han hadde på seg bortetter asfalten var en autentisk Dukatijakke eller ett produkt som Ducati går god for? :)simpson skrev:Ser da jaggu ut til at jakke er like fin etter er sklitur på asfalten gitt.Andreas skrev:Prøv å kontakt mannen i denne videoen, ser ut til at han har handlet seg den Ducati-jakka fra Pakistan![]()
Merkelig....