Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Godtvoksen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Godtvoksen »

Forbereder meg til å kjøre sammen duville og mange andre fra vårt lokale område til den tradisjonelle Vårmønstringen i Sokndal! Gleder meg til å hilse på Bimma :-)

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Bjønnavind »

Nå skal jeg kle på meg fellesskjøpet-kjeledressen min som jeg bruker når jeg skal skru, og så skal jeg ut i garasjen og fikse forskjerm på wingen :-)

Tæppatå'k!

Brukeravatar
Copsahl
Innlegg: 50
Registrert: 08 apr 2013, 22:49
Motorsykkelen din: BMW K1300S - 2013
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Copsahl »

Snart slepe sykkelen ut av garasjen(Har ikke lappen enda, så må fortsatt slepe) og beundre den litt i sola. Kanskje jeg drister meg til å starte den opp litt også. :yeyeye
Måtte mai komme raskt... :[-o<
Christian

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

Neeeii, nåå sitter jeg her med en kopp varm og god kaffe, og Grueeer :8-[ :O :~| meg til å gå ned i Mekka for å hente ut 1050 Tigern, den med den Raskeste Blazing Orange fargen :yeyeye og den silkemyke, vibrasjonsfrie Triple-mottorn med det breeeeeiiie dreeiiiiemommet- og Effektregisteret, som gjør Mottor-sykkern så lettkjørt, spretten og leiken :knegg :mc1 for årets første Mottor-sykkel-tur :-)å :vs :D
Veia ser tørre og fine ut, med saftige telehiv av beste Nord-Norske Kvalitet, det er litt skiftende skydekke, Sola skinner i det ene øyeblikket, i det neste haster en frisk snøbyge forbi :roll Og termometre står stabilt på 3 grader :thumleft
Men NÅ har jeg bestemmmmmt :[-X meg, i dag skal det kjøres tre-syllindra MOTTOR-SYKKEL, uansett :knegg :yeyeye :lol :lol

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 7011
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Jompa »

Go on, Tiger. Og god tur ! Husk å la tigern brøle skikkelig når du slepp den fri på veien.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Intruder »

I gamledaar var det mulig å ha en tiger på tanken å,og har du i tillegg en tiger i tankene er du jaggu vel beslått... :vs :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ojda »

Sitter med kaffe og en muffins og forbereder meg til
årets første tur til EU.
Det var minusgrader inatt, så litt sen start.
Mariestadare, her kommer jeg :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Carpa »

Spiser frokost og skal snart avgårde for å hjelpe Nanny med å få Banditen på veien så vi kan få kjørt litt sammen :-):-):-):-)

Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Bjønnavind »

Sitter og synes jeg selv er flink som har fått stivet opp forskjermen på wingen :-) Samtidig venter jeg på Runerytter som er på vei med offroaderen sin. Sammen skal vi ut å lufte oss litt :-)

Kanskje vi stikker innom noen forumister i nærheten.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av jhn »

Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!
Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.
Hele greia tok nærmere 3 timer. :-)å Nå vet du hvor fort klokka går i hvertfall
Stort sett det jeg har gjort i dag ... snart skal jeg gå ut i garagen å starte den, etter sigende kjedelige men høy-kvalitets japanske reise-enduro/dual-sport/adventure/SUV-sykkelen min .... håper jeg ikke dør av kjedsomhet.
Måtte sette laderen på batteriet for første gang ... det er jo ikke så galt for en 2007 mod

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SuperMorten »

Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak :thumleft

God tur. Takk takk...
Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ?? :lol :lol :lol
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av dag-zzr »

RuneMC skrev:Slapper av med en Ægir Dag (pale ale med litt smak av sitronskall) etter å ha montert midtstøtte. Jammen bra jeg så på en video om temaet, siden jeg først knotet med festeplatene og støtta hengende på... men det er jo selvfølgelig enklere å skru fast den ene festeplata som er vanskeligst tilgjengelig først :doh

Smøring av kjede og vasking av bakhjul gikk mye lettere gitt, når den først vr oppe på støtta. :janikk
Ikke dårlig å få øl oppkalt er seg. :[-X
Er i Gøteborg på biltur. :-)å Her har mc sesongen startet. Er et uttall sykler på veien i dag.

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av L-NA »

SuperMorten skrev:
Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak :thumleft

God tur. Takk takk...
Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ?? :lol :lol :lol
Nei.....men jeg tror nok det hjelper. :-)

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av hakhap »

Ser på video opptaket fra min test kjøring av KTM Duke 690 R :yeyeye
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ojda »

SuperMorten skrev:
Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak :thumleft

God tur. Takk takk...
Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ?? :lol :lol :lol

Skal vi gidde å vente på han neste gang vi er på fellestur Busatrond =;
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Svar