Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!
Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ??Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak![]()
God tur. Takk takk...
Ikke dårlig å få øl oppkalt er seg.RuneMC skrev:Slapper av med en Ægir Dag (pale ale med litt smak av sitronskall) etter å ha montert midtstøtte. Jammen bra jeg så på en video om temaet, siden jeg først knotet med festeplatene og støtta hengende på... men det er jo selvfølgelig enklere å skru fast den ene festeplata som er vanskeligst tilgjengelig først![]()
Smøring av kjede og vasking av bakhjul gikk mye lettere gitt, når den først vr oppe på støtta.
Nei.....men jeg tror nok det hjelper. :-)SuperMorten skrev:Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ??Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak![]()
God tur. Takk takk...![]()
![]()
SuperMorten skrev:Men si meg.. Her har en stakkar med japse-sykkel kjørt i snart en måned. Lurer på om den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret trenger 20 plussgrader for å være deilig, lettkjørt, hendig vibrasjonsfri, smidig, med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret ??Busa Trond skrev: Men hva jeg gjør nå? Snart klar for å hente den ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 trippel Mottorn med den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret som nå har fått seg fult veskesett, lys pakke, Gps, fender, fothvilere og varmesete bak![]()
God tur. Takk takk...![]()
![]()
Sikker på at det ikke er for kaldt oppover der da..Busa Trond skrev:![]()
Du sier noe![]()
På PreHøstTuren og Stigedalen så blir det nok til at vi må vente på denne japse-sykkelen ser du
Hystersk brajhn skrev:Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!
Hele greia tok nærmere 3 timer. :-)å Nå vet du hvor fort klokka går i hvertfall
Stort sett det jeg har gjort i dag ... snart skal jeg gå ut i garagen å starte den, etter sigende kjedelige men høy-kvalitets japanske reise-enduro/dual-sport/adventure/SUV-sykkelen min .... håper jeg ikke dør av kjedsomhet.
Måtte sette laderen på batteriet for første gang ... det er jo ikke så galt for en 2007 mod
Dårlig Vær idag eller? :-)jhn skrev:Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!
Stort sett det jeg har gjort i dag ... snart skal jeg gå ut i garagen å starte den, etter sigende kjedelige men høy-kvalitets japanske reise-enduro/dual-sport/adventure/SUV-sykkelen min .... håper jeg ikke dør av kjedsomhet.
Måtte sette laderen på batteriet for første gang ... det er jo ikke så galt for en 2007 mod
Den lange tykke tar vel bare én runde? Og den lange tynne tar vel 60 runder?olepeder skrev:Hystersk brajhn skrev:Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!
Måtte sette laderen på batteriet for første gang ... det er jo ikke så galt for en 2007 mod![]()