Carpa skrev:Jeg er imponert over dine ferdigheter. Det kan ikke ha vært lett å manøvrere med denne i lav fart i kjøregården, med venstrehanda, vil tro det ligger noen timers trening i dette.
Også så fin sykkel da
Carpas Crap a talk
Carpa: Takktakk, fin Er6'n å daLordShaft skrev:Utrolig spennende å lese at du mestrer å kjøre med bare en hånd, men som vi alle vet er kontrastyring en viktig del av det å kjøre sykkel. Hvordan løser du dette begge veier (om jeg får lov å spørre) ??
Begrensninger dropper viLordShaft skrev:Hør hør![]()
Utrolig kult å se at du bare finner løsninger og ikke tenker begrensningerMå prøve litt å kontrastyre med en arm neste gang jeg er ute å lufter dyret
Hvis du noen gang har hilst på noen i en sving, så har du vel kanskje allerede prøvd ... men det går jo litt kjaptLordShaft skrev:Hør hør![]()
Utrolig kult å se at du bare finner løsninger og ikke tenker begrensningerMå prøve litt å kontrastyre med en arm neste gang jeg er ute å lufter dyret
Du burde jo lage deg en egen blogg her inne. Interessant og imponerende å høre hvordan du løser utfordringene dinelefty293 skrev:Jeg har blitt nødt til å legge inn en viss treghet i gassrullen slik at jeg kan hilse, justere visir m.m. Vibrasjonen i motor gjør at gassrullen rolig slår seg av når jeg slipper gasssen.
Amerika-import ja, med miles på teller,n tilsvarende ca 28000km. Er ikke helt svart, men med lilla-/burgunder-nyanser. Har satt på svart bagster-trekk, og det ble faktisk seende bra ut syns jeg.Voodoodoo skrev:Er det den bruktimporterte med nesten ingen km på teller'n du har handla?
Jækla fin den svart/gull combo'n.
Memento mori
Takker så myeBusa Trond skrev:![]()
Knall tøff dem ZX12. Også bra med hk![]()
Gratulerer så mye, også flott farge kombo.
Det var rett før jeg handlet meg en slik sykkel en gang jeg også.
Takker så myeTysnes skrev:Grattis med ZX 12 r, står høyt på ønskelista :-)
biker7 skrev:Jaggu mye rart man skal oppleve. Når jeg kjørte i dag, så hørte jeg noen rare "skure"-lyder når kjørte i dumper.Stoppet og tittet, men fant ikke ut noe. Etter hvert forsvant lydene. På dette bildet så jeg grunnen. Satt jo jaggu en skiftnøkkel i undersiden på kåpa!
Ikke min, så den måtte tilhøre mc-partner. Men nå er den borte vekk. Ligger etter solør-veiene en plass :-)
Fin sykkel! Priceless bildet der med skiftnøkkeln hengende under bukenbiker7 skrev:Ikke mye ulik min den der, lordshaftHer er et bilde jeg tok av den i dag på en liten tur. :-)