Er jo et bra levebrød for psykologer og desslike,men særlig medmenneskelig er det ikke...

I min verden er det også mor, far og barn.Intruder skrev:I min verden er barn med to foreldre av samme kjønn utenkelig,barn er barn og mobbing på grunn av dette blir nok vanlig...![]()
Er jo et bra levebrød for psykologer og desslike,men særlig medmenneskelig er det ikke...
Folk i Norge trenger ikke sitte å tigge. Vi har rettigheter i huet og ræva, og i verste fall er det noe som heter sosialhjelp. De du sikter til, er det en del som har misforstått. 4 ganger var de i kjelleren min i Oslo. To av gangene stjal de tomme kofferter. Har sett tiggere på gata iført mine gamle klær, i fra kjelleren. Når disse snakker om jobb, så er tigginga jobben dems. Dette har vært jobben til rom folk i generasjoner. Sorry, men her er det noen snillistiske sosialister som har misforstått fullstendig.Intruder skrev: Folk som har full rævva av penger sitter ikke og tigger eller selger blader på gata i allslags vær,det skal ingen få meg til å tro..
![]()
Er så enig med degTheHaughom skrev:Jeg synes alle har like mye rett på barn (så lenge det er normale, voksne mennesker, med alt tilrettelagt for en god oppvekst), uansett seksuell legning og partner. Jeg håper at verden er kommet lenger enn at man ser ned på andre basert på seksuell legning, eventuelt homofile foreldre.
Nå kjenner jeg verken noen som er homofile, eller noen som er vokst opp med homofile foreldre - men dette blir jo vanligere og vanligere. Jeg har i alle fall ingen problemer med at andre har andre preferanser enn meg selv.
Hehe.. Du veit jo det at Busa Tronder vil ta mye plass i årIntruder skrev:Har nå bestilt campinghytte på Svullrya i forbindelse meg Svein 2-treffet.![]()
Så langt er vel jeg og Busa Trond enige om å dele hytta,det er såleis att to sengeplasser.Ville
vært koselig om et par til melder seg....
De to første som melder seg er hertzlich willkommen !!![]()
![]()
før 1940 var det jødene...Intruder skrev:Romfolk er liksom den verste styggedommen her til lands nå....hvor mange andre grupper "nye landsmenn" er det ikke som stjeler som ravner,raner folk,voldtar og dreper ...
Godtvoksen skrev:før 1940 var det jødene...Intruder skrev:Romfolk er liksom den verste styggedommen her til lands nå....hvor mange andre grupper "nye landsmenn" er det ikke som stjeler som ravner,raner folk,voldtar og dreper ...
og her ligger dagens "jøder" og koser seg i luksus, et liv de selvsagt ikke ønsker å komme bort fra
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Et-s ... YVlbLVxCoU" onclick="window.open(this.href);return false;