Tvert i mot, egentlig er jeg litt sent ute med å legge ut info her i år...Hjernen skrev:Det var tidlig å komme med info...
![]()

Dette er et veldig bra og populært kurs

Vi sees!

Tvert i mot, egentlig er jeg litt sent ute med å legge ut info her i år...Hjernen skrev:Det var tidlig å komme med info...
![]()
Bimma skrev:Tvert i mot, egentlig er jeg litt sent ute med å legge ut info her i år...Hjernen skrev:Det var tidlig å komme med info...
![]()
. I fjor var kurset fullbooket allerede 2. februar.
Dette er et veldig bra og populært kurs, og det gjelder å være tidlig ute om man vil sikre seg plass!
![]()
Vi sees!
Kurset til NAF MC Oslo inneholder både teori, kjøregårdsøvelser (inkl. kjeglekjøringMoby skrev:Er det mest kjeglekjøring på dissa kursa? Eller er det noen av de hvor de kanskje avslutter med frikjøring e.l. ?
Det tror jeg du har rett i ja. Helt uforståelig spør du megMoby skrev:Jeg har gjensidige. De dekker vist ikke førerutviklingskurs
Vi har banekjøring i Stavanger i alle fall, SeniorMC har ikke noe i Bergen ser det ut til...LordShaft skrev:Er det noen som sitter med info om det finnes et slikt kurs i Bergen? Eller andre plasser på vestlandet som ligger litt nærmere?
Pleier å bruke litt tid i starten av hver sesong på lukket område. Ta litt nødbrems, kjøre litt rust ut av kroppen. Dette hjelper veldig for meg, men hadde vært helt gull å kunne gjort det med instruktører til stede!
SeniorMC skrev:Følgende kvelder 17:30 ute på Revebanen:
Mandag 29. april
Mandag 6. mai
Mandag 13. mai GRATIS OG KUN FOR LETT MOTORSYKKEL
Torsdag 23. mai
Mandag 27. mai
Torsdag 30. mai
Hei.Moby skrev:Jeg har gjensidige. De dekker vist ikke førerutviklingskurs
Löwe skrev:Hei.Moby skrev:Jeg har gjensidige. De dekker vist ikke førerutviklingskurs
Jeg fikk bekreftet fra Gjensidige at forsikringen dekker både førerutviklingskurset og kjøringen på Vålerbanen og Rudskogen som et ledd i dette.
Dette var viktige elementer for å unngå større utbetalinger..