Da var man hjemme ifra drammen igjen, kjørte igjennom røyken på vei hjem... Var ihvertfall det som sto på skiltene, masse fine og morsome svinger der
Føre turen så prøvde jeg faktisk å justere kjedet, for når jeg målte det slikt brukerhåndboken sa så hadde jeg 4,5cm slakk, men i brukerhåndboken så er standard 2-3cm... Nå har jeg justert det slik at nå har jeg 3-3,5cm slakk ca... Så da har jeg mere slakk enn det står i brukerhåndboken, så da kan jeg ikkr ha gjort noe galt vel? Værst jeg vet å skru på mc, ufattelig redd for å gjøre noe galt... Selv synes jeg det ser stramt ut, når vi sitter 2stk på sykkelen.. Men den slakken jeg hadde synes jeg ble for mye rykk og napp, noe som er redusert nå.. Og jeg har mere slakk enn standard, så kan vel ikke he gjort så mye galt, ingen lyder ifra kjede eller noe når vi kjører heller så da er det vel bra?
Når man måler kjedet skal sykkelen stå på sidestøtta står det, og man skal trykke kjedet opp og måle under, og trykke ned og måle under, imellom der skal man vist ha 2-3cm slakk... Så det vil si at jeg skal trykke kjede så langt opp jeg klarer det da? Og så langt ned jeg klarer?
Hjelp! Har jeg gjort det riktig tru

har aldri justert kjedet noen gang så.. :-)å