
MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ja det er ikke spm en gang! Målet er bare å få ting til å klaffe med fridagene mine. Ser helst at jeg kunne kjørt mye mer på bane. Det er negativt med å bo på vestlandet.... alt for langt til nærmeste bane 

-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Teasetease: 20 min her. Både til crosser og RR.LordShaft skrev:Ja det er ikke spm en gang! Målet er bare å få ting til å klaffe med fridagene mine. Ser helst at jeg kunne kjørt mye mer på bane. Det er negativt med å bo på vestlandet.... alt for langt til nærmeste bane

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
-
- Innlegg: 205
- Registrert: 19 des 2010, 15:42
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Duke GT 2022
- Bosted: Røros
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Tusen takk! Da blir det quickshifter fra Translogic!MH434 skrev:Hei,lefty293 skrev:Hei! Sykt rå sykkel. Har en tilsvarende 04' i garasjen.
Har et teknisk spørsmål. Jeg er lam i høyrearma og kjører med to hendler på venstresiden på min Z1000SX. Har nettopp vært på banekjøring og ser at quickshifter kan forrenkle kjøringen/giringen min. Det jeg lurer på, er om det er nødvendig med powercommander for å kunne få shifteren til å fungere? Ser på de fleste forum at de som har quickshifter også har powercommander. Kan ikke se at det kreves på shifteren fra Translogic.
Beklager sent svar, så det ikke med gang..
Quickshiftern er gull på bane og veldig praktisk på landeveien for deg ville jeg tru :-)
Translogic er en stand-alone enhet, så da trenger en ikke powercommander eller annet stasj.. Dessuten er stand-alone quickshifterne mye bedre!
Translogic sin har også intelshift, dvs den tilpasser kuttetiden etter turtall og hvilke gir du kjører på, det gir en relativt smooth gearing selv ved lavt turtall :-)
Translogic og HM går for å være de to beste.. Jeg valgte translogic pga, skulle ha enda smoothere shift enn HM.
Alt er mulig, bare du vil nok!
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ingen årsak :-)
Beste modifiseringen jeg har gjort!
Men vær klar over at det er litt arbeid å montere, men har en litt forståelse av elektro/mekanikk, så klarer en det selv:)
Beste modifiseringen jeg har gjort!
Men vær klar over at det er litt arbeid å montere, men har en litt forståelse av elektro/mekanikk, så klarer en det selv:)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Da var en nyutviklet Öhlins Race ECU for styredemperen bestilt!
Skal gi en mye mer progressiv øking enn orginal..
Öhlins pøser ut med teknologi til denna sykkelen om dagen
Skal gi en mye mer progressiv øking enn orginal..
Öhlins pøser ut med teknologi til denna sykkelen om dagen

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Å du biter på som aldri før
Kjører du mye på bane eller bare av og til? Må begynne å rulle på noe kroner i påkostninger på sykkelen din etterhvert
Syns du kan smelle ut litt mere bilder

Kjører du mye på bane eller bare av og til? Må begynne å rulle på noe kroner i påkostninger på sykkelen din etterhvert

Syns du kan smelle ut litt mere bilder

Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Jeg biter på
Er jo nesten halve morroa det
Når det gjelder banekjøring så er jeg fersk!
Men har god sykkelfølelse, så det tok ikke mange rundene før jeg fant et brukbart tempo, men rytmen er det som er litt så som så enda, men det kommer når en får kjørt litt :-)
Blir nok roligere med modifiseringer fremover, men liker å sette litt preg på sykkelen, så får vi se hvor det ender
Plugget hullene til der passasjerfothvilerne satt idag, kjøpte noen plateplugger hos wurth.
Skal se om jeg får tatt bilder imorgen
Imorra skal jeg kjøre bike'n i dynobenken



Når det gjelder banekjøring så er jeg fersk!
Men har god sykkelfølelse, så det tok ikke mange rundene før jeg fant et brukbart tempo, men rytmen er det som er litt så som så enda, men det kommer når en får kjørt litt :-)
Blir nok roligere med modifiseringer fremover, men liker å sette litt preg på sykkelen, så får vi se hvor det ender


Plugget hullene til der passasjerfothvilerne satt idag, kjøpte noen plateplugger hos wurth.
Skal se om jeg får tatt bilder imorgen

Imorra skal jeg kjøre bike'n i dynobenken

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Da var dynokjøring gjennomført..............! 

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- Tomgsx-r
- Innlegg: 249
- Registrert: 26 mar 2013, 07:45
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
- Bosted: Rogaland
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Du kan ikke skrive sånn, uten og komme med referatMH434 skrev:Da var dynokjøring gjennomført..............!

Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Tja, kan vel si så mye som at jeg har fått et ekstremt godt eksemplar fra kawasaki
Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt
192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra

Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt

192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Her har dere fartsgale en unik mulighet til å få rast litt :)
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... archQuery=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... archQuery=" onclick="window.open(this.href);return false;
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Fartsgale?DrGreve skrev:Her har dere fartsgale en unik mulighet til å få rast litt :)
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... archQuery=" onclick="window.open(this.href);return false;


Joa, men det skjer på bane

Takk for linken, men je har nokk ikke tid da..

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- JRO
- Innlegg: 642
- Registrert: 31 mai 2011, 21:03
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
- Bosted: Kongsberg
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Det er rå spec på Kawan din, pass på førerkortet når du er ute å kjører. KjempesykkelMH434 skrev:Tja, kan vel si så mye som at jeg har fått et ekstremt godt eksemplar fra kawasaki![]()
Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt![]()
192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
- Tomgsx-r
- Innlegg: 249
- Registrert: 26 mar 2013, 07:45
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
- Bosted: Rogaland
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
MH434 skrev:Tja, kan vel si så mye som at jeg har fått et ekstremt godt eksemplar fra kawasaki![]()
Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt![]()
192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra


Måtte ha montert turbo for og komme opp i slik effekt på min

Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Mulig det, men effekt er ikke alt.... Mellomregisteret i gixxer'n din er vel vell så bra som på min tenker jeg...Tomgsx-r skrev:MH434 skrev:Tja, kan vel si så mye som at jeg har fått et ekstremt godt eksemplar fra kawasaki![]()
Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt![]()
192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra![]()
![]()
Måtte ha montert turbo for og komme opp i slik effekt på min

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!