Takk for mange gode tips. Må ha meg en tur rundt å se hva som kan passe nettopp meg best

SuperMorten skrev:Jeg innbiller meg at dere "R-folka" kjører med skinndress. I så fall kan det også være en helt annen verden. Ser for meg at en skinndress er mye mer tettsittende enn min litt løse "flaggrende" tekstil bukse og jakke. Min er så pass luftig, at selv på varme sommerdager er det i overkant luftig, spesielt i overgangen mellom bukse og jakke. I tillegg kan jeg åpne lufte-glidelåser, fjerne inner bukse/jakke..
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Jofama jakke og Richa bukse.bjornen skrev:SuperMorten skrev:Jeg innbiller meg at dere "R-folka" kjører med skinndress. I så fall kan det også være en helt annen verden. Ser for meg at en skinndress er mye mer tettsittende enn min litt løse "flaggrende" tekstil bukse og jakke. Min er så pass luftig, at selv på varme sommerdager er det i overkant luftig, spesielt i overgangen mellom bukse og jakke. I tillegg kan jeg åpne lufte-glidelåser, fjerne inner bukse/jakke..
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Hva slags bukse/jakke har du?
jeg tenker på få meg noe som er mer luftig....
jeg kjører sjelden i skinn, men det kan fort bli ganske varmt okke som.
Har ikke bruk for Bukse/trøye lang, under, hvit eller noe annet en kjøredress (selv det kan bli litt vel varmt)
Når jeg var i forcen var det ikke sånn helsetrøye stoff... Men dette som du linker til ser jo ut til å være midt i blinken for mitt bruk. Vet du hvor jeg kan få tak i noe slikt?Moby skrev:Du har ikke netting over og under-del fra din tid i forsen? Jeg har en slik 'over + under-del type netting' nesten lik den på bilde. Den burde jo funke greit. Jeg vil tro skikkelig superundertøy er bedre, men jeg bare nevner det hvis du vil bruke noe du kanskje allerede har i heimen...
Det har med at hadde du kjøpt Panigale istedenfor BMW.1000.. så hadde ikke dette vært ett problem.LordShaft skrev:Hahaha... hva har dette med panigale å gjøre :-P
Jeg har en arai hjelm, med ducati decor... men siden de lippene på siden som holder visiret på plass knakk.... tar det minst 3 måneder å få tak i nye deler med samme dekor![]()
Er kjempe fornøyd med arai, bortsett fra visiret. Det er alt for tynt, og for lett å ødelegge noe når du skal skifte visir![]()
Den underbekledningen ser ikke dum ut.... fare for at det må bli shopping.... men hvilken størrelse bør jeg ha