Carpa skrev:Det er vel ingenting å le av.Kunne fort ha vært ei dame på en sort sports-touring det der.....
Det måtte i så fall være en fullstendig ny og uerfaren dame det der......

Carpa skrev:Det er vel ingenting å le av.Kunne fort ha vært ei dame på en sort sports-touring det der.....
Uff da, hva har jeg rotet meg inn i nå... :-# :-)åCarpa skrev:Det er vel ingenting å le av.Kunne fort ha vært ei dame på en sort sports-touring det der.....
Carpa skrev:Det var ikke meg altså, ikke denne gangen. Ikke har jeg gjort det før heller, men fremtiden vet man ingenting om.....
Eller en bygding som lurer på åssen i hampen han har klart å rote seg midt inn i rushtrafikken i storby`nCarpa skrev:Det er vel ingenting å le av.Kunne fort ha vært ei dame på en sort sports-touring det der.....
Svein2 skrev:Eller en bygding som lurer på åssen i hampen han har klart å rote seg midt inn i rushtrafikken i storby`nCarpa skrev:Det er vel ingenting å le av.Kunne fort ha vært ei dame på en sort sports-touring det der.....
og hvilken retning er egentlig Elverum.
Dersom du har skilt som begynner på ZT eller ZV eller noe sånt, er du sikkert unnskyldt..PCP skrev:Jeg tipper 80% av de som kjører der er hverdags-kjørerere, og jeg vet ikke om noe annet sted hvor det blir så mye aggresjon, tuting og vifting med løse fingre, hver eneste dag der feltene skiller lag. De må da stoppe helt i feltet hvor de som kommer bak i 70 tuter som gale, og med mindre man har et skilt med "Sorry, jeg er ikke kjent her" så er det ingen som slipper deg inn. Forsåvidt ganske god underholdning det hele.
Hey hey hey .... jeg er aldri blitt unnskyldt for noe som helst ... men jeg har ZUSuperMorten skrev:Dersom du har skilt som begynner på ZT eller ZV eller noe sånt, er du sikkert unnskyldt..PCP skrev:Jeg tipper 80% av de som kjører der er hverdags-kjørerere, og jeg vet ikke om noe annet sted hvor det blir så mye aggresjon, tuting og vifting med løse fingre, hver eneste dag der feltene skiller lag. De må da stoppe helt i feltet hvor de som kommer bak i 70 tuter som gale, og med mindre man har et skilt med "Sorry, jeg er ikke kjent her" så er det ingen som slipper deg inn. Forsåvidt ganske god underholdning det hele.Her holder det ikke med KH skilt
Carpa skrev:shitt shitt shitt
https://www.facebook.com/photo.php?v=381705518618967" onclick="window.open(this.href);return false;
Han begynner jo å si shitt i god tid, tror jammen han hadde rukket å bremse i tidehakhap skrev:Carpa skrev:shitt shitt shitt
https://www.facebook.com/photo.php?v=381705518618967" onclick="window.open(this.href);return false;
lurer på hvor han så, for jeg så dem langt unna, lit morsom
Hehe samme gjelder nye tunnellen mot Sinsenkrysset fra Økern.. Høyre fila som går ut Trondheimsveien forbi Aker sykehus har ALLTID kø etter at man la om veien inn i tunellen... Her har jeg også sett mc som slurer clutch i kø inni tunnellen..PCP skrev:Her om dagen fikk jeg og min kollega oss en god latter da vi var på vei tilbake til jobb på Fornebu, og det fikk meg til å tenke på denne diskusjonen om lane-splitting.
For dem som er kjent i området trengs ingen forklaring, men det var altså på Ring-3 som er 70kmt tofelts vei, og retning fra Sinsenkrysset/Smestad som munner ut på E18 retning drammen og Snarøya/Fornebu. Veien deler seg i utløpet av Granfoss-tunnellen, venstre felt går da til Fornebu, og høyre til E18 vest/sør. I ettermiddags-rushen er det veldig ofte stillestående kø i høyre felt som vel kan være ca 1 km lang, mens det i venstre felt aldri er kø på den tiden (med unntak av snikende biler, som ingen så vil slippe inn i høyre felt).
Men i alle fall, her sto det en pliktoppfyllende kar på en eller annen sport-touring sykkel og sluret seg frem opp bakken inni tunnellen, i høyre felt. Jeg er ikke så knallhard på lane-splitting selv, og må ikke for en hver pris stå forrest i alle lyskryss, men MC i køen i Granfoss-tunnellen har jeg bare aldri sett før!![]()
![]()
(Kjører der flere ganger hver dag, ofte 15-16-tiden.)