Jeg har investert i MC kartet, et lite problem er det at jeg trenger lesebriller for å se detaljene...... Det ble litt smått...joo skrev:Håper jeg også, ellers så bestiller jeg ny fra Touratech i morra ettermiddag.Carpa skrev:Tankveska er gull verdt og jeg er superglad for at jeg kjøpte den, nå slipper jeg å stappe lommene fulle av mobiltelefon, lommebok og kamera. En drikkeflaske, mcsiden bannere, dekkskum, trykkluftsmåler, kart og ekstra hansker har også fast plass der.joo skrev:Leverte til skredder på Rortunet i dag. Tror han mente det så komplisert ut, men jeg skal få beskjed i morra.
Vanskelig å ikke ha tankveske, ganske så uunnværlig gadget det der...
Håper skredderen på Rortunet klarer å fikse den da
Deilig å få med seg "det man trenger" på en dagstur uten å henge på koffertene.
Men når jeg tenker meg om så sliter man ufattelig mye på glidelåsene på veska. Hver stopp så skal man ta bilder, hente kaffetermosen og kanskje bytte hansker. Sjelden man åpner veska helt, men presser lankene nedi for å hente det man skal ha tak i.
Kartlomma på toppen bør også ha et kart i passe målestokk i forhold til turen man er på. GPS er en fin gadget, men som en del andre moderne gadgeter så føler jeg at man nesten blir dummere av å bruke sånt for mye... Analoge kart sier så mye mer :-)
De kunne helt klart ha laget kartet litt større, er god plass til det i kartlomma på tankveska
Kameraet blir oppbevart i et lite rom på toppen av veska, med borrelås, og det gjør det enkelt og greit å få kamera kjapt frem :-)
Har denne veska som fungerer som ryggsekk når du skal bære den og kan utvides til det dobbelte ved behov
Men for å få festet denne trenger man jo et bagstertrekk til tanken