ArcticTiger skrev:Det er nok ikke mange som trur på julenissen her inneJuleniss1 skrev:Det er sikkert skrevet noe om ferske/gamle dekk i denne tråden.
Hentet meg en R1150GS i på østlandet for en måneds tid siden,der bakdekket var rimelig nedslitt på midten. Men kom meg da hjem over fjellet med det.
Pleier vanligvis å handle dekk hos motorsykkeldekk.com og legge om selv,men denne gangen hadde jeg ikke tid å vente.Ville jo kjøre litt med nyinvesteringen.
Så kjørte innom nærmeste dekksjappa for å se hva de kunne tilby av noe grovmønstret. Det eneste de hadde som lignet Tourance som stod på,var et Pirelli Scorpion (AT,tror jeg) og det var produsert i begynnelsen av 2009!!,men lagret i en mørk kald kjeller. Det skulle jeg få for 1350 ferdig omlagt hvis jeg kom med hjulet løst. Og fattig som jeg er så slo jeg til.
Egentlig skulle man tro at jeg skulle kjørt ut i første rundkjøringa,men etter 2-3 tusen km så har jeg enda ikke opplevd noe "skummelt" med det. Det skumleste jeg har opplevd var da kjærringa begynte å dunke meg i ryggen da hun hørte en skrapelyd gjennom en sving ned mot Lysebotn. Ingenting som feilte dekket ihvertfall.
Når man ser på hvor mye rart av andre ting enkelte her inne tror på,så ville det vel ikke vært så rart om noen tror på Julenissen også

Men jeg ble litt nyssgjerrig; hva er det i innlegget mitt du ikke tror på?