Elolz skrev:Sitter her og er ganske nedfor.. Akkurat hentet sykkelen fra verksted der de fikk fikset turtallet som hang, var spjeld + byttet bremsesylinder bak i samme slengen. Etter en test-tur kunne jeg fornøyd konstatere at problemet var fikset. Inntil jeg skulle akselerere hardt ut av en skarp sving.. kommer til 8k rpm.. sperren skal være på 11500 såvidt jeg forstår. Da mister jeg all kraft, girer jeg opp skjer det ingenting, må gire ned, og så går det greit. Er dette klutsjen som slipper?
Hvis det er tilfelle og den må byttes isåfall: kan jeg gå til selger med noe av dette? Jeg kjøpte sykkelen i slutten av juli og har akkurat lagt ut for ny bremsesylinder bak som var helt lekk, i tillegg til spjeld som satt seg fast når motoren ble varm.
Har ikke fulgt med hele veien fra du kjøpte Ducce'en til det du nå opplever med den, men er det ikke slik at du kjøpte denne hos Løvaas?
I så fall ville jeg, om jeg hadde vært i dine sko, tatt kontakt med de så fort som mulig og legge fram hva du har opplevd med sykkelen etter kjøpet og be om at de sørger for at feilene rettes. Å selge en sykkel med slike feil bør dekkes av selger. Er nå min mening...