Veldig hyggelig å hilse på deg igjen Ragnhild.

Det ble en kald fornøyelse før jeg etter 34 mil parkerte hjemme i gården igjen. Var ikke godt nok kledd for en såpass lang runde.....hehe

Veldig hyggelig å hilse på deg igjen Ragnhild.
VAsket nettopp sykker'n jeg...Jalmar skrev:Sykkelvask er oppskrytt. Det skal være synlig at sykkelen er i flittig bruk.
Vil ha bilder, ja!Ragnhild skrev:Bilder kommer etterhvert (trur eg)
JadaRagnhild skrev:Ja, gruppebilde med damer
Og dèt har'n fått
Ragnhild skrev:Pollti har jo sladra om at jeg har vært i sønnafor en snartur. Kjørte ned på mandagen. Fikk allernådigst ei seng hos Pollti, dvs han jaga fruen til å ordn ned sengeplassen. Sjøl passa han på at rullingsen fikk god trekk.
Hmmm, e visst itj bare musikk og matprat på tapetet AJAJ skrev:JadaRagnhild skrev:Ja, gruppebilde med damer
Og dèt har'n fått![]()
Og takk for det![]()
Til opplysning, Intruder; det handler om et bilde fra vårt bittelille Forumtreff på Lensemuseet i Fetsund tidligere i sommer...
Foregår mye rart oppe i hodet mitt ser du, GSXRGSXR skrev: Hmmm, e visst itj bare musikk og matprat på tapetet AJ
Øystein Sunde var vel opptatt av " Jaktprat " han,AJ ? :[-o<GSXR skrev:Hmmm, e visst itj bare musikk og matprat på tapetet AJAJ skrev:JadaRagnhild skrev:Ja, gruppebilde med damer
Og dèt har'n fått![]()
Og takk for det![]()
Til opplysning, Intruder; det handler om et bilde fra vårt bittelille Forumtreff på Lensemuseet i Fetsund tidligere i sommer...