Vurderer sterkt å ta en tur til Monsterbike denne uken for å sikle litt mer på den nye ER6, og kanskje prøvekjøre den...

Testet 10R i vår, en heeerlig sinnssyk sykkelmortenolb skrev:Jeg er nødt til å ta en tur dit selv! Har lyst til å teste GSX-R, CBR og ZX-636/10R. Prøver å koordinere mulig dag med noen kompiser, men ser ut til at lørdag er eneste alternativ, og da må man jo nesten regne med at det er ekstremt mange folk der.
Hva prøvde du? Duke?Carpa skrev:Fy flate dette var morsomt![]()
Hadde jeg hatt 200 000 kr å leke meg med så hadde det blitt ny sykkel på meg i dag.
BTW, skal ikke ha noen ny ER6 jeg nei, har nemlig sett lyset i dag
Sorry, jeg var kun opptatt av Kawasakimortenolb skrev:Pent! Så du om de hadde noe GSX-R 750 for prøving?
Kjør sørover mot Sande, enten E18 eller gamleveien. Ta av til Sande N hvis du kjører E18, deretter til venstre etter et par km. Skiltet til Ekeberg og Østbygda tror jeg. Fin vei :)mortenolb skrev:Tøft. Lurer på om jeg faktisk må ta meg en tur bort alene i morgen om jeg er ferdig tidlig på jobb. Jeg aner ikke hvor man kan finne morsom vei derfra, da. Tips?
Østbygda er en smal artig og svingete vei med lite trafikk, også har du gamle sørlandske eller E18 på returen.mortenolb skrev:Tøft. Lurer på om jeg faktisk må ta meg en tur bort alene i morgen om jeg er ferdig tidlig på jobb. Jeg aner ikke hvor man kan finne morsom vei derfra, da. Tips?
Det avhenger av om det står folk å venter på den sykkelen du skal kjøre, hvor greie de vil være, er du en god kundehakhap skrev:Hvor lenge kan man bruke på en demo tur?
Ved disse tilfeldene?