Det nye styret er prima vare sekunda ikke fra Triumph Bonneville...

Aha, nytt styre på sykkelen ja. Æ va helt sikker på at overskrifta viste til valgkampen og at du som brumundøl kjørte rundt med sideveska full av plakater med bilde av Liv Signe.Intruder skrev:Nå har jeg fått montert nytt styre,mangler bare nye holker nå så kan jeg snart legge gasshjelperen fra Biltema i sideveska...![]()
![]()
Det nye styret er prima vare sekunda ikke fra Triumph Bonneville...
Koselig å se at du har vært i nærheten av stedet Gud glemte og fanden forlot,leit å vite at det ikke kunne blitt en koselig kaffetreff da !!Jacobsen skrev:Var såvidt innom Brummunddal i overigår, svingte innom bensinstasjonen like ved E6. Men det var ingen Intruder å se der da![]()
Tror ikke vi merker store forskjellen..Elolz skrev:Så så, de har Grande til å holde seg i ørene hvis de har ønske om flertallsregjering, og kaaanskje Hareide med selveste gud på sin side, hvis ikke Jensen blir for sterk kost vel og merke :-)åIntruder skrev:Etter et langt liv har det av og til vært en del nedturer etter våte utskeielser...valgresultatet kan føre til en fire års nedtur...om hekseduoen Jensen og Solberg ikke går i klinsj da...![]()
![]()
![]()
Dette skal gå så bra så![]()
Tru det,du! Dem har allerede lagt fram ei smørbrødliste over selskaper med statlig eierskap som skal selges ut/ned. Å forvent ikke noe godt i lønnsoppgjøret til våren. Sann mine ord.SuperMorten skrev:Tror ikke vi merker store forskjellen..Elolz skrev:Så så, de har Grande til å holde seg i ørene hvis de har ønske om flertallsregjering, og kaaanskje Hareide med selveste gud på sin side, hvis ikke Jensen blir for sterk kost vel og merke :-)åIntruder skrev:Etter et langt liv har det av og til vært en del nedturer etter våte utskeielser...valgresultatet kan føre til en fire års nedtur...om hekseduoen Jensen og Solberg ikke går i klinsj da...![]()
![]()
![]()
Og alminneliggjøring av tariffavtaler er ikke aktuell politikk, så polakkene og andre utlendinger på jobb i Norge må nok belage seg på lave(re) timelønner.Desmo skrev:Tru det,du! Dem har allerede lagt fram ei smørbrødliste over selskaper med statlig eierskap som skal selges ut/ned. Å forvent ikke noe godt i lønnsoppgjøret til våren. Sann mine ord.SuperMorten skrev:Tror ikke vi merker store forskjellen..Elolz skrev:Så så, de har Grande til å holde seg i ørene hvis de har ønske om flertallsregjering, og kaaanskje Hareide med selveste gud på sin side, hvis ikke Jensen blir for sterk kost vel og merke :-)åIntruder skrev:Etter et langt liv har det av og til vært en del nedturer etter våte utskeielser...valgresultatet kan føre til en fire års nedtur...om hekseduoen Jensen og Solberg ikke går i klinsj da...![]()
![]()
![]()
Og på gravsteinen skal det stå "Hva var det jeg sa"...? Pessimister.Jompa skrev:Og alminneliggjøring av tariffavtaler er ikke aktuell politikk, så polakkene og andre utlendinger på jobb i Norge må nok belage seg på lave(re) timelønner.Desmo skrev:Tru det,du! Dem har allerede lagt fram ei smørbrødliste over selskaper med statlig eierskap som skal selges ut/ned. Å forvent ikke noe godt i lønnsoppgjøret til våren. Sann mine ord.SuperMorten skrev:Tror ikke vi merker store forskjellen..Elolz skrev:Så så, de har Grande til å holde seg i ørene hvis de har ønske om flertallsregjering, og kaaanskje Hareide med selveste gud på sin side, hvis ikke Jensen blir for sterk kost vel og merke :-)åIntruder skrev:Etter et langt liv har det av og til vært en del nedturer etter våte utskeielser...valgresultatet kan føre til en fire års nedtur...om hekseduoen Jensen og Solberg ikke går i klinsj da...![]()
![]()
![]()
Men det er jo bra for landets økonomi. Mere vei pr krone, mere omsorg pr helsekrone osv..
Jeg er nå glad det gikk som det gikk, endelig slipper minste jenta å spise all den frukten på skolen som hun får så vondt i magen av. Og respekten som vi hadde ute i verden er jo betraktelig styrket nå, dette går riktig veien ser du Intruder. Bare Christian Tybring-Gjedde og Jensen får dette til å bli et humoristisk år :-#Intruder skrev:Det er på tide å kaste bort tida på valg,for oss MCister ville det da vel vært en fordel å bo i et land der det bare er et parti..![]()
Ikke et land der flere av partiene arbeider ut fra mottoet " mye vil ha mer og fanden vil ha fler "...
Siv forandrer jo standpunkt ustanselig,alt etter hvem hu prater med og logrer for...
![]()
...og det er ikke bare Siv som skifter kappe etter vinden,for all del..