Nei, på denne hadde jeg nok med å holde meg fastBusa Trond skrev:ojda skrev:
Du ble ikke så sliten at du måtte opp å stå når du kjørte denna ojda :-)å

På denne derimot fant jeg det helt naturlig å innta stående posisjon

Nei, på denne hadde jeg nok med å holde meg fastBusa Trond skrev:ojda skrev:
Du ble ikke så sliten at du måtte opp å stå når du kjørte denna ojda :-)å
Hadde du stilt de riktig inn da ???Carpa skrev:Jeg er ikke ute etter å miste lappen, men jeg vil gjerne ha mer flyt i kjøringa enn jeg opplever med ER6. Det holder lenge med en 1000 ccm til det formålet.ojda skrev: Fikk prøvet idag:
Kawazaki Z1000SX: Brukbart sprek, håpløse speiler, vibrasjonsfrie
fothvilere og styre, setet er en annen sak![]()
![]()
![]()
![]()
Kawazaki ZZR1400: Waaw![]()
Denne skulle du prøvet Carpa :-)å Livsfarlig for lappen
![]()
Speilene på ER6 er også litt håpløse men jeg har funnet en innstilling som duger. Vet at man kan sette på noen forlengere på ER6 og det kan man sikkert få tak i til SX også.
Godt poeng, jeg kommer nok til å se om jeg ikke får med meg noen demodager i Bergen om det kommer, men jeg kommer ikke til å prøvekjøre noen sykler som kan sammenlignes med min egen. Det blir å prøve noe helt annet.LordShaft skrev:problemet med demodager er at du enten får mange skuffelser eller et sinnsykt uromoment i kroppen etter ny sykkel
Evt prøvekjøre sykler som ligger i "sove-i-garasjen-prisklasse".. :-)åAlas skrev:Godt poeng, jeg kommer nok til å se om jeg ikke får med meg noen demodager i Bergen om det kommer, men jeg kommer ikke til å prøvekjøre noen sykler som kan sammenlignes med min egen. Det blir å prøve noe helt annet.LordShaft skrev:problemet med demodager er at du enten får mange skuffelser eller et sinnsykt uromoment i kroppen etter ny sykkel
Like greit å slå sammen disse trådene tenker jeg.Carpa skrev:Vi har en slik tråd, som gjelder for hele landet
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... =demodager
Vurderte det jeg også. men var litt usikker på om det kunne være en egen for Oslo og omegn. Er jo tross alt ikke så mange demodager rundt i landet at vi mister oversikten ved å ha en samletråd til detteAJ skrev:Like greit å slå sammen disse trådene tenker jeg.Carpa skrev:Vi har en slik tråd, som gjelder for hele landet
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... =demodager