Skjønner vel egentlig at den skal være kort, men bare kunne tenkt meg en eller to cm lenger

mortenolb skrev:Nærmer seg egentlig snart servicetid på sykkelen(18000). Hvor burde jeg ta det? Speed er vel muligens en god idé, selv om de ikke er Suzuki-forhandler? Regner med at de har ekstreme køer på verkstedet nå, men. Noen andre steder?
Kan legge opp en liten kort video av veien tilbake. Da var det jo ganske mørkt ute.Snikendeugle skrev:Nice :))
Syns den gjorde det betraktelig bedre i dårlige lysforhold enn mitt kamera ihvertfall : p
Bedre slik du har det i din video, enn masse støy og kvalitetsreduksjon syns jeg ihvertfall : )mortenolb skrev:[video]http://www.youtube.com/watch?v=MDHN13vsQxs[/video]
Litt i mørket. Som du ser så funker det greit helt til gatelysa forsvinner. Da blir det bekmørkt for alt annet enn det jeg lyser opp.
Jeg har jo i utgangspunktet alltid vært interessert i hovedsaklig R-sykkel. Jeg har dog aldri prøvekjørt en, men prøvesatt en S1000RR i dag. Jeg følte meg ikke verdig til å sette meg på HP4'en som stod ved siden avLordShaft skrev:Hva gjør at du sitter å vurderer det?
Sendt fra Note2