Vår adferd i trafikken!!!
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy
Jeg ligger som regel og kjører mellom 80 og 90km/t. Man skal jo ha tid til å se seg litt rundt også.
Kjører selv custum, og har ingen beskyttende skjerm. Og når en passerer 100km/t blåser det så kraftig at det er ubehagelig og veldig anstrengende.lost skrev:sykkelen min går ikke fortere enn 100 kmt
Jeg ligger som regel og kjører mellom 80 og 90km/t. Man skal jo ha tid til å se seg litt rundt også.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
Ja det blåser fælt, men det er jo en del av opplevelsen vel...?
Har ingen erfaring på R, eller RR sykler, der du må ligge over tanken , gjemt bak en vindskjerm med stor knekk i nakken for å se noe. Har hørt fra noen som har slik kjørestilling at det tar på i nakken....
Mange av disse R kjørerne som jeg møter på veien, sitter skrått oppreist med en hånd støttende på kneet, så det kan være slitsomt å ligge frampå hele tiden også...tror jeg
Ja det blåser fælt, men det er jo en del av opplevelsen vel...?
Har ingen erfaring på R, eller RR sykler, der du må ligge over tanken , gjemt bak en vindskjerm med stor knekk i nakken for å se noe. Har hørt fra noen som har slik kjørestilling at det tar på i nakken....
Mange av disse R kjørerne som jeg møter på veien, sitter skrått oppreist med en hånd støttende på kneet, så det kan være slitsomt å ligge frampå hele tiden også...tror jeg
Hehe....dere er jo rene insektssamlerneNoName skrev:Hehe... Ja det er ikke rart at man har vindmotstand.. Men sitter jo som en trakt.. Armene og beina rettet fremmover.. Man er som en stor vindfanger der man sitter.. Det er ikke rart at det føles som ekstremsport å passere 100km/t...:
Skal si fra når jeg trenger en horibori-mygg til samlingen