Sent from my HTC One using Tapatalk 2
TakkEpylypzon skrev:Gratulerer :) men du kan jo ikke sette bort sykkelen alt nå?![]()
Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Jøss!! GratulererBringisen skrev:
Hehe, nei hadde ikke bestemt meg daBergen skrev:Jøss!! GratulererBringisen skrev:Du sa ingenting om dette på lørdag...
Var der ute idag og fikk fixet siste stesjet på min GSA. Det er en kongesykkel jeg ikke ser konkurrent til![]()
Kremt, jo de finnes. Bla. en som heter Ducati Diavel
Ja.. det er jo bare direkte feil. Du bør sjekke litt nøyere før du poster.Bjerknez skrev:Gratulerer med flott sykkel! :)
Driver å kikker litt rundt selv på en nummer to sykkel, og selv om jeg kanskje er ute etter en litt "morsommere" sykkel med tanke på fart, så beit jeg meg merke i en ting med den BMW 1200GS. Jeg søkte nemlig på Youtube og der så jeg at BMW 1200GS slett ikke hadde de fartsressursene jeg hadde forestilt meg. Ikke for at dette er noe big deal i seg selv, men 0-100km/t på over 5sek. for en 1200cc i den klassen...?
Eller har dem prioritert høyere giring for komfort?
Sjekke nøyere før jeg poster?poulet_cavalier skrev:Ja.. det er jo bare direkte feil. Du bør sjekke litt nøyere før du poster.Bjerknez skrev:Gratulerer med flott sykkel! :)
Driver å kikker litt rundt selv på en nummer to sykkel, og selv om jeg kanskje er ute etter en litt "morsommere" sykkel med tanke på fart, så beit jeg meg merke i en ting med den BMW 1200GS. Jeg søkte nemlig på Youtube og der så jeg at BMW 1200GS slett ikke hadde de fartsressursene jeg hadde forestilt meg. Ikke for at dette er noe big deal i seg selv, men 0-100km/t på over 5sek. for en 1200cc i den klassen...?
Eller har dem prioritert høyere giring for komfort?
2013 r1200gs gjør 0 - 100 på 3 sekunder blank.
Edit: 0-60mph på 3.0 sec - litt mer på 0-100km/h (3,5?)
http://www.cycleworld.com/2013/06/27/20 ... ew-photos/
1. https://www.youtube.com/watch?v=oFZ7OjiyId4. Skal det gå noe særlig raskere IRL må du over på RR sykler eller supersports tourere (ZZR1400/Hayabusa)Bjerknez skrev: Ingen av de videoene JEG fant på youtube klarte denne testen på under 4sek. vertfall.
Jeg sier ikke at det er dårlig, og jeg sier som sagt ikke at det er så farlig, men jeg sier bare at jeg hadde forventet mer fartsressurser fra en BMW R1200GS.
Det skal også sies at de nyeste syklene jeg så med tanke på videoene var 2013 modeller, så det kan jo hende det har skjedd ting vedrørende den siste modellen :)