MysteryShadows verden. Selge sykkelen ?! :-(
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Glemte det ene bilde jeg tok.
Her har vi stoppet på den sjarmerende bensinstasjonen for litt dekksparking og en is. Sånt er lov på en solskinnsdag :) Bildet under er det min kjære mor som tok. Som passasjer i bilen bak meg på motorveien måtte hun knipse bilde. Og mente med store bokstaver og klare ordelag at beina skulle være på hvilerne, og begge henda på styret. Mødre altså...
Her har vi stoppet på den sjarmerende bensinstasjonen for litt dekksparking og en is. Sånt er lov på en solskinnsdag :) Bildet under er det min kjære mor som tok. Som passasjer i bilen bak meg på motorveien måtte hun knipse bilde. Og mente med store bokstaver og klare ordelag at beina skulle være på hvilerne, og begge henda på styret. Mødre altså...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 7011
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Sted: Alta
Re: MysteryShadows verden.
Jaa, mødre...
Mora mi har invitert meg på middag i morra, og æ har tenkt meg til Nordkapp.
Får sende ei melding utpå formiddagen i morra, så blir det ikke så mange tima ho treng å gå og bekymre seg :-)å
Mora mi har invitert meg på middag i morra, og æ har tenkt meg til Nordkapp.
Får sende ei melding utpå formiddagen i morra, så blir det ikke så mange tima ho treng å gå og bekymre seg :-)å
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Skulle en tur til Trondheim på jobb i dag og med strålende vær så sådde det vært tilnærmet lovbrudd å ikke ta med "Shadow" på tur. Hun har i mange dager sett på meg med lange blikk når jeg kjører avsted i bil.
På vei langs E6 i Stjørdal så jeg noe i øyekroken. Kjørende langs fjorden ser jeg noe til høyre for meg. Jeg har hatt denne "flekken" der i noen kilometer , men ikke snudd på hodet for å sjekke. Et kjapt blikk til høyre avslører min "følgesvenn". En svær ørn!
Du verden så herlig. Jeg har sett ørn før og tatt bilde av ørn, men å ha den litt ut til høyre mens jeg selv flyr avsted på sykkelen. Fantastisk! :-D
På vei langs E6 i Stjørdal så jeg noe i øyekroken. Kjørende langs fjorden ser jeg noe til høyre for meg. Jeg har hatt denne "flekken" der i noen kilometer , men ikke snudd på hodet for å sjekke. Et kjapt blikk til høyre avslører min "følgesvenn". En svær ørn!
Du verden så herlig. Jeg har sett ørn før og tatt bilde av ørn, men å ha den litt ut til høyre mens jeg selv flyr avsted på sykkelen. Fantastisk! :-D
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Jeg er fortsatt her altså. Men når temperaturen synker, så er det kaldt å kjøre.
Kjørte en bitteliten tur på fem mil her om dagen - ettersom kjerringa kasta meg ut, fordi; A: Hun skulle gjøre noe papirarbeid. B: jeg spilte GTA5 på tv'n i stua. Så da fikk jeg valget. "Ut å kjør deg en tur!" Ikke mye valg. Var vel mer en beskjed.
Men du verden! Fem mil er deilige mil, når det har vært to uker uten sykkelkjøring.
Nå går det mot slutten av sesongen tror jeg. Hadde en drøm en skikkelig tur til før jeg parkerer, men med skikkelig høstvær med 7-10 grader og regn, frister ikke det spesielt mye.
Er det flere som har parkert for i år?
Kjørte en bitteliten tur på fem mil her om dagen - ettersom kjerringa kasta meg ut, fordi; A: Hun skulle gjøre noe papirarbeid. B: jeg spilte GTA5 på tv'n i stua. Så da fikk jeg valget. "Ut å kjør deg en tur!" Ikke mye valg. Var vel mer en beskjed.
Men du verden! Fem mil er deilige mil, når det har vært to uker uten sykkelkjøring.
Nå går det mot slutten av sesongen tror jeg. Hadde en drøm en skikkelig tur til før jeg parkerer, men med skikkelig høstvær med 7-10 grader og regn, frister ikke det spesielt mye.
Er det flere som har parkert for i år?
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: MysteryShadows verden.
Har ikke parkert ennå, men har begynt å skjønne at det går mot slutten. Kjørte min daglige tur til Oslo i ettermiddag, og det var forsåvidt greit når det var rundt lunsj og solskinn. Da blir det værre når jeg skal kjøre fra Oslo og hjem ved midnatt.. Har heldigvis ullundertøy og varmekabler i r*va..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Bjerknez
- Innlegg: 23354
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MysteryShadows verden.
Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: MysteryShadows verden.
Min første sykkel var vel noe i nærheten av en slags cruiser. Ihvertfall var sittestillingen "cruisersk" i forhold til de mer oppreiste jeg har hatt i ettertid. For meg som er lang og tynn (194 lang, bare skinn og bein), fikk jeg vondt i halebeinet. Det kunne virke som at jo høyere bena var, jo mer belastning var det på halebenet. Husker at jeg enkelte ganger la bena bak, på fothvileren til passasjeren for å få avlastet halebenet..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Bjerknez
- Innlegg: 23354
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MysteryShadows verden.
Jeg er "kun" 182 høy og jeg sitter bra på min cruiser. Men er man 194 m.o.h så er jo det over det man vel kan kalle normalen og da får man fort problemer så da passer nok kroppen inn på en litt mer høyreist sykkel. Å sitte med knærne oppe under haka (noe overdrevet, men dog...) er aldri behagelig og det lager jo en ekstra spiss vinkel på halebeinet.SuperMorten skrev:Min første sykkel var vel noe i nærheten av en slags cruiser. Ihvertfall var sittestillingen "cruisersk" i forhold til de mer oppreiste jeg har hatt i ettertid. For meg som er lang og tynn (194 lang, bare skinn og bein), fikk jeg vondt i halebeinet. Det kunne virke som at jo høyere bena var, jo mer belastning var det på halebenet. Husker at jeg enkelte ganger la bena bak, på fothvileren til passasjeren for å få avlastet halebenet..
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Hyggelig at du liker sykkelen :-)Bjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Det er mye sykkel for pengene, og jeg er nok ingen rakett-type, så jeg tror sykkelen passer meg veldig. Det handler bare om å bli kjent med den, lære seg å kjøre sammen den og sånne ting.
Når det gjelder halebeinet, så var det spesielt ille i starten, men grunnen til det var en bakdemper som ikke var justert i forhold til vekt og sånn. Den ble - som jeg skrev litt om - justert. Ble skrudd opp til maks, og sykkelen ble en helt annen! Nå kan jeg - og har gjort - kjørt 30-40 mil i ett strekk uten problemer. Så justering og fin-fiksing har mye å si
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Jeg har forøvrig også planer om motorbøyle. Både med tanke på litt sikkerhet hvis man skulle finne på å velte, men også for å kunne strekke litt på beina. Jeg legger ofte beina over forhvilerne, men da er hælen på skoa faretruende nært bakken så jeg må trekke til meg beina i svingene og rundkjøringeneBjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Det er nesten litt vemodig å stå på trappa her nå og tenke på at jeg skal sende "Shadow" på vinterferie. Straks setter jeg kursen mot Trondheim og vinterlagring. Da var sesongen straks over for denne gang, men jeg gleder meg allerede til neste :-D
Kun en kort turn gjennom Trondheims gater - en siste sjarmørerappe - så er vi i mål for i år :-)
Kun en kort turn gjennom Trondheims gater - en siste sjarmørerappe - så er vi i mål for i år :-)
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- Bjerknez
- Innlegg: 23354
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MysteryShadows verden.
tror du skal være VELDIG forsiktig med å legge beina over fotvilerene slik du sier, for hvis hælen først for feste i asfalten så tror jeg nok du kan si farvell til ankelen din. Dette hadde jeg ikke en gang turt.MysteryShadow skrev:Jeg har forøvrig også planer om motorbøyle. Både med tanke på litt sikkerhet hvis man skulle finne på å velte, men også for å kunne strekke litt på beina. Jeg legger ofte beina over forhvilerne, men da er hælen på skoa faretruende nært bakken så jeg må trekke til meg beina i svingene og rundkjøringeneBjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Selv har jeg slike "brett" som jeg har beina på og disse føles veldig trygge og behagelige. Kanskje du bør få deg ett par slike, i tillegg til motorbøyle?
- MysteryShadow
- Innlegg: 227
- Registrert: 09 jul 2013, 22:09
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: MysteryShadows verden.
Jeg har tenkt tanken, så jeg trekker kjapt til meg beina hvis det skal svinges, eller i det hele tatt gjøres noe annet enn rett frem.Bjerknez skrev:tror du skal være VELDIG forsiktig med å legge beina over fotvilerene slik du sier, for hvis hælen først for feste i asfalten så tror jeg nok du kan si farvell til ankelen din. Dette hadde jeg ikke en gang turt.MysteryShadow skrev:Jeg har forøvrig også planer om motorbøyle. Både med tanke på litt sikkerhet hvis man skulle finne på å velte, men også for å kunne strekke litt på beina. Jeg legger ofte beina over forhvilerne, men da er hælen på skoa faretruende nært bakken så jeg må trekke til meg beina i svingene og rundkjøringeneBjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Selv har jeg slike "brett" som jeg har beina på og disse føles veldig trygge og behagelige. Kanskje du bør få deg ett par slike, i tillegg til motorbøyle?
Er det Floorboards du tenker på? Hvor har du montert disse? http://www.cruisercustomizing.com/honda ... ghway-bars" onclick="window.open(this.href);return false;
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- Bjerknez
- Innlegg: 23354
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: MysteryShadows verden.
Ja, det er floorboards ja :)MysteryShadow skrev:Jeg har tenkt tanken, så jeg trekker kjapt til meg beina hvis det skal svinges, eller i det hele tatt gjøres noe annet enn rett frem.Bjerknez skrev:tror du skal være VELDIG forsiktig med å legge beina over fotvilerene slik du sier, for hvis hælen først for feste i asfalten så tror jeg nok du kan si farvell til ankelen din. Dette hadde jeg ikke en gang turt.MysteryShadow skrev:Jeg har forøvrig også planer om motorbøyle. Både med tanke på litt sikkerhet hvis man skulle finne på å velte, men også for å kunne strekke litt på beina. Jeg legger ofte beina over forhvilerne, men da er hælen på skoa faretruende nært bakken så jeg må trekke til meg beina i svingene og rundkjøringeneBjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Selv har jeg slike "brett" som jeg har beina på og disse føles veldig trygge og behagelige. Kanskje du bør få deg ett par slike, i tillegg til motorbøyle?
Er det Floorboards du tenker på? Hvor har du montert disse? http://www.cruisercustomizing.com/honda ... ghway-bars" onclick="window.open(this.href);return false;
De var på sykkelen når jeg kjøpte den så regner med det er orginalt på min, men hvis du ikke har slike så anbefaler jeg det. Det krever muligens også flytting og endring på bremsehendel og girshalter, men det vet jeg ikke noe om.
Litt vanskelig å se kanskje, men her kan du skimte mine og som du ser er dem ganske store også:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: MysteryShadows verden.
Hva med Highway footpegs? Er det noen ramme rør eller lignende du kan sette dette på?MysteryShadow skrev:Jeg har tenkt tanken, så jeg trekker kjapt til meg beina hvis det skal svinges, eller i det hele tatt gjøres noe annet enn rett frem.Bjerknez skrev:tror du skal være VELDIG forsiktig med å legge beina over fotvilerene slik du sier, for hvis hælen først for feste i asfalten så tror jeg nok du kan si farvell til ankelen din. Dette hadde jeg ikke en gang turt.MysteryShadow skrev:Jeg har forøvrig også planer om motorbøyle. Både med tanke på litt sikkerhet hvis man skulle finne på å velte, men også for å kunne strekke litt på beina. Jeg legger ofte beina over forhvilerne, men da er hælen på skoa faretruende nært bakken så jeg må trekke til meg beina i svingene og rundkjøringeneBjerknez skrev:Har skumlest tråden din nå og må si jeg digger sykkelen din. Noe flottere sykkel til prisen får manvel ikke i mine øyne, og selv om jeg gikk ett par hakk opp i forhold til denne Shadow'en som jeg også kikket på, så liker jeg fortsatt denne sykkelen. Jeg kunne fått en demokjørt Shadow 750 for 90.000,- og det er MYE sykkel for pengene når man ikke har behov for ekstreme egenskaper, noe vi cruiser'e ikke vektlegger stort uansett.
Jeg leser at du kjenner det fort i halebeinet og der kjenner jeg meg ikke helt igjen selv med min sykkel vertfall. Nå har sikkert ikke jeg kjørt like mye som deg heller da jeg ikke har lappen ennå (kun øvekjørt) men jeg var for litt siden på en tur på en svingete vei her i Østfold og kjørte mer eller mindre 20 mil i strekk og jeg kunne kjørt 20 mil til uten problemer. Det eneste jeg kunne tenkt meg er en motorbøyle å slenge beina på for det føles litt "rart" og sitte med beina ned hele tiden, men det kan jo lett fikses.
Jeg kommer til å følge med på denne bloggen, det er helt sikkert :)
Selv har jeg slike "brett" som jeg har beina på og disse føles veldig trygge og behagelige. Kanskje du bør få deg ett par slike, i tillegg til motorbøyle?
Er det Floorboards du tenker på? Hvor har du montert disse? http://www.cruisercustomizing.com/honda ... ghway-bars" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har selv det, noen som sitter litt lengre framme og høyere enn de vanlige fothvilerne.
Behagelig å veksle litt på
"Do the right thing"