Dette var også den første sykkelen jeg "forelsket" meg i! :)MysteryShadow skrev:[album]4808[/album]
En sånn.
Honda Shadow Black Spirit 2013-modell.
Hvorfor? Nei, si det. Skulle inn i butikken for å se på en annen type sykkel, men falt litt for denne. Samtidig er jeg førstegangskjøper, førstegangskjører og alt mulig for første gang når det gjelder to hjul, så jeg ville ha en sykkel som ikke "går for godt", for da regner jeg med at jeg ville prøvd den, og kjørt den det den hadde gått, og det er ikke spesielt braog jeg ville ha en sykkel der jeg kunne stå skikkelig stødig med begge beina på bakken selv når jeg satt på den. Det gjorde med denne, og motoren er ikke større enn 750cc, men den går godt nok for min del.
Jeg likte den godt og prisen var jo meget hyggelig. UNDER 100.000,- for demosykkelen jeg så på i butikken som var en 2012mod.
Den eneste grunnen til at jeg IKKE gikk for denne var fordi jeg trodde den kom til å bli litt "slapp" i frasparket. Jeg har jo aldr prøvd den, så man vet jo aldri om man tok feil, men har jo sett noen videoer på youtube da :)
Jeg gikk til slutt for Yamaha XVS1300. Den kostet meg "bare" 50.000,- ekstra.
Har så vidt prøvd fartressursene på XVS1300 (Har ikke MC lappen ennå, så trår litt varsomt) når det gjelder akselerasjon og må vel inrømme at jeg satt igjen med et litt salig glis. Grunnen til at gliset var "salig" var fordi jeg fant ut at denne sykkelen hadde langt mer å by på enn jeg kunne mestre der og da.
jeg skal dog være enig med deg med at jeg er glad jeg ikke kjøpte meg en såkalt R-sykkel. Det kunne fort endt i en tragedie :)
Skal jeg først ende livet, så gidder jeg vertfall ikke å betale for det :)