God kveld folkens!!
Ingenting var galt med z1000sxèn, det bare det at jeg ønsket meg en sportslig sykkel, og fruen ville være med, og sykkelen skulle brukes til turer/ferie. Derfor falt valget på sxèn, en toppers og knall sykkel... Etter å ha vært på 1 mc tur iår med sxèn, pluss at jeg har vært ute alene og fartet med den i sommer.. Så sa fruen at ho ikke var så ille hypp på å feriere med mc, pga ho likte ikke sitte på en sykkel over lengre strekker, osv.. Og da kom vi frem til sammen at jeg kanskje skulle kjøpe en sykkel som jeg følte var sportslig for meg, og som jeg trivdes med, og som ho kunne sitte på med i ny og ne på småturer.. Og da endte jeg opp med Triumph Speed Triple R, hentet sykkelen idag etter jobb, og fikk kjørt litt, men måtte i bursdag idag og, så fikk ikke kjørt så mye som jeg ønsket.. Men får satse på å få tatt det igjen i morra..
Denne sykkelen ble jeg forelsket i fra første stund, utrolig tøft og røft utseende, og en DRØM å kjøre! Ser frem til noen koselige turer nå føre snøen kommer.. Og MANGE turer neste år!! Og den lyden!!! Brooom Brooom, hehe.. Måtte bare la sykkelen stå på tomgang i garasjen istad når jeg skulle parkere.. Bare for å sette meg ned siden av sykkelen og høre den deilige lyden
Spørs vel om jeg rekker å få kjørt de første 1000km nå føre kulda og snøen kommer, men en del skal jeg få kjørt.. Så får jeg heller ta resten neste år. Men uansett så har jeg bestilt vinterlagring med olje og filter bytte, og det er jo kanskje greit å få byttet både olje og filter midt under innkjøringa likevel???
Tittet litt rundt sykkelen istad for å "bli kjent" med den, og la merke til litt olje rundt tappepluggen, så de har nok byttet olje og slikt føre jeg hentet den. Mest sannsynlig..
Alt i alt, selv om jeg fikk kjørt rundt 20min bare idag, så er jeg storfornøyd. Og merker at dette er en sykkel som passer for meg, og det kona skal sitte på den..
Tok noen bilder nedi garasjen istad, men får ikke de inn på pcèn av en eller annen grunn. Så derfor kommer bildene nå snart, må laste de opp via Tapatalk..
Og en annen ting, har kun prøveskilt på nå, for de fikk ikke registrert sykkelen føre dem hadde vist den på biltilsynet, var vist sånn innimellom med triumph sykler her i Østfold, noen gikk det greit å bare dra bort å registre, mens andre måtte dem bestille time og vise sykkelen for å få skilt.. Og så klart måtte denne vises, men graarud fikset prøveskilt, så jeg må opp på mandagen og vise sykkelen på biltilsynet for å få skilt...

Merkelig opplegg, men sånn var det vist.. Andre steder i norge kunne man bare dra opp å få skilt uten å vise den..Var vist pga triumph ikke hadde noen norske importører slik som honda, kawasaki og dem har...