F.eks hvor du bor, kontaktinformasjon , hobbyer osv.
Dette tror jeg blir kanon!!

Wroo-ung MC. 16.10.13
Joda, at man får til å kjøre den selv om man er 185 eller 2m er en ting. Om den er beregnet for så store mennesker er en anne sak :-)JK95 skrev: Angående Duken der, Bjerknez , så har jeg en venn fra i fjor som var ca 185 ish, og han kjørte lett hjem til brønnøysund med denMen det beste er jo å prøve, det er jo derfor de har demosykler
Bjerknez skrev:Sitter faktisk å lurer veldig på om jeg skal kjøpe meg en helt ny/demo Duke 125cc...
Men er litt usikker på om den blir litt liten rent fysisk. Jeg er en stor kar på 100kg. og 182cm. på sokkelessen og er redd for at sittestillingen kan bli litt anstrengt... ?
Når det gjelder fart etc. så er jeg jo klar over at man ikke akkurat krøller asfalten med disse, men poenget med enDuke 125 som nummer to sykkel er å bruke den til jobbpendling og litt turer på sandveier/skogsstier etc. i nabolaget her jeg bor. Er ikke mer enn ca. 1.5 mil på jobb, men trafikken er ofte tett om morran og da ønsker jeg en lettkjørt lane split sykkel som kjøpes for å brukes.
Men om den passer meg rent fysisk er jeg usikker på...
Stemmer det, 1991-mod HalvarsonsIcetwins skrev:På profilbildet ditt har du en rød skinnjakke? Må bare skjekke om det er rett![]()