Elgburger spiste vi på Tyristrand. Men for å være helt ærlig så var ikke selve burgere noe høydare (for mye utblandet), men alt i alt et godt varmt måltid. Det er ingenting som slår elgburgerne de serverer på Jakt- og fiskedagene på Elverum :-)
Det er noe av det fascinerende, morsomme, interessante med motorsykling ,,,man legger merke til de små tingene som gjør en forskjell ,, Det er forskjell på 8 og 10 C , det er forskjell på våt og tørr asfalt, det er forskjell på løv og ikke løv i veibanene, ,,,det er forskjell på tank skinn og ikke tank skinn ....man blir rett og slett mer oppmerksom på små detaljer ... her og nå!! ...Carpa skrev:Og da har tankbeskyttelsen fått litt pleie også, smurt inn med bivoks.
Merket forresten ganske godt at jeg kjørte uten tankbeskyttelsen i dag, det var ganske mye kaldere å sitte med låra inntil ståltanken
Men er det ikke da rart at den ikke kutter når jeg setter den i gir? Og vannet har sannsynligvis tørket opp nå, kjørte et par mil før jeg parkerte og den stonoen timer parkert før jeg startet opp igjen og oppdaget problemet.Jompa skrev:Høytrykksvaskinga er synderen.
Det er nok kommet vann inn i brytern på støtta, eller en annen plass det ikke skal være vann.
Vel, det har jeg allerede gjortStorm skrev:ALDRIG BRUK HØYTRYKK PÅ MCèn
Kan være et forsøk verd å kjøpe en boks elektronikkspray og bruke dette middelet på utsatte el.kontakter (sidestøtte-bryter osv.). CRC har en slik spray.Carpa skrev:Vel, det har jeg allerede gjortStorm skrev:ALDRIG BRUK HØYTRYKK PÅ MCènskaden har skjedd og nå venter jeg bare på at Guzziman sier "Hva var det jeg sa"
![]()
Skaden har som sagt skjedd, hva gjør jeg????