Men mange av the good old ones her på sida savner jeg nok mer,og håper at de snart dukker opp igjen..
Av dem som var på Sjusjøen- og Svullryatreffet er det snart ikke en jævla kjeft som deltar..
og G..... vet hvorfor-
jeg savner dere iallfall..

Er ei stund siden jeg var innom MC 24,men da var det iallfall stille som i graven der...AJ skrev:Stikkordet for en del er kanskje... Facebook![]()
Så må det vel også nevnes at enkelte har vært uenige i hvordan MCsiden.no drives...
Uansett vil det alltid være ulike årsaker til at folk holder seg borte.
Ser for øvrig samme tendens på andre MC-forum her i landet.
Jo, der er det stille. Og stille er det på Godtvoksen nye forum også.Intruder skrev:Altså:Je var innom MC 24 og glante her en dag og der var det like stille som i den grava vi alle havner i.....
og..
er det sånn oppe i himmelen som jeg tror
vil jeg være her i helvete jeg bor....
Heeelt sikker den der Amerikanske Facebook som har skylda.Jompa skrev:Jo, der er det stille. Og stille er det på Godtvoksen nye forum også.Intruder skrev:Altså:Je var innom MC 24 og glante her en dag og der var det like stille som i den grava vi alle havner i.....
og..
er det sånn oppe i himmelen som jeg tror
vil jeg være her i helvete jeg bor....
Og her er det betraktelig stillere enn det var for noen måneder siden.
Jeg savner både Arctic Tiger, Joo, jhn, Maxtron og noen flere "storkjefter" som både bidro med saftige kommentarer, gode historier,og..... saklighet når det trengtes.
Tror nok dessverre dette er en god beskrivelse av situasjonen ja. Kanskje fantes det bedre og dypere argumenter for å kvitte seg med flåkjeftene enn det man klarte å kommunisere ut til resten av medlemmene. Kanskje var det til og med "riktig" å gjøre det, for alt hva jeg vet. Vi kan vel bare spekulere i hva som hadde skjedd (hvis noe) dersom breikjeftene hadde fått herje fritt. Men det er i alle fall trist å se de voldsomt negative konsekvensene det som utspant seg fikk for oppslutning og aktivitet på forumet. Personlig syns jeg forresten det er en smule selvhøytidelig å lage sånne "Farvel, nå drar jeg så kan dere se hvor moro det blir uten meg" -tråder, men samtidig er vel dette den ytterste form for protest man kan ytre på en forum, så har en viss forståelse for det.Duville skrev: Heeelt sikker den der Amerikanske Facebook som har skylda.
På den andre siden kan man ikke kaste forumsdeltakere som skaper liv og røre, ut av forumet og så forvente at forumet skal fortsette like aktivt som det gjorde før utkastelsene. At mange har sluttet å skrive her har nok sin enkle årsak i at de har vært fullstendig uenige i de utkastelsene som er foretatt. Mange har reagert på "moderasjonen" eller maktmisbruket og maktdemonstrasjonen som er brukt og utført og har derfor sluttet å skrive her av den grunn...
Tror nok dette er vesentlig nærmere sannheten enn at FB har noen som helst skyld i freden som har senket seg.
La oss holde fokuset der og ignorere skitne knep fra andre forum for å skaffe seg mer trafikk (akkurat det samme skjedde på bike forumet for en stund siden).PCP skrev: Ellers er vi vel også inne i lavsesong for MC for de aller fleste av oss, noe som kanskje legger en liten demper på entusiasmen. Men samtidig skulle det jo nærme seg høysesong for de virkelig viktige diskusjonene om hvilken olje som er best, kjedesmøring, om Biltema er dårlig, kontrastrying myte eller sannhet, hvor mange kubikk må man ha, osv, osv. Og i den anledning burde det være en kjempe-resurs hvis vi har masse nye "ferskinger" som ikke har 20 vintres erfaring i krangling om disse eksistensielle dilemmaene, eller enda bedre, kan komme opp med noe nye..?![]()