Sent from my HTC One
Er slik jeg også tenkerEpylypzon skrev:Bør man ikke være mest aktiv ute på veien i sommerhalvåret også være aktiv her / andre fora i vinterhalvåret mens man mekker / modifiserer osv? Jeg for min del har ihvertfall tenkt å bruke vinteren på å legge ut bilder / info og filmer av sesongen som har vært. Men, nå har jeg kun meg selv å ta vare på![]()
Sent from my HTC One
Da gleder vi oss til å seTomgsx-r skrev:Er slik jeg også tenkerEpylypzon skrev:Bør man ikke være mest aktiv ute på veien i sommerhalvåret også være aktiv her / andre fora i vinterhalvåret mens man mekker / modifiserer osv? Jeg for min del har ihvertfall tenkt å bruke vinteren på å legge ut bilder / info og filmer av sesongen som har vært. Men, nå har jeg kun meg selv å ta vare på![]()
Sent from my HTC One
Fikk lyst til å kommentere dette innlegget, først må jeg advare de andre forummedlemmene som ikke liker innlegg som tar for seg driften og administreringen av McSiden.no dere bør ikke lese videre, spesielt til Snikendeugle som klart har gitt utrykk for at slike innlegg er noe han ikke liker.AJ skrev:Ikke uenig i at aktiviteten her på MCsiden.no har dabbet noe av i høst.
Tallenes tale i så måte er klar.
Men jeg er ikke uten videre fullt ut enig i analysen som Jompa har kommet med.
Tror nok årsakene er mer sammensatte enn som så.
Ellers må det nevnes igjen at den generelle forumaktiviteten er laber for tiden.
Tar man en tur innom de forumene det er naturlig å sammenligne MCsiden.no med så ser man fort at det er slik nå om dagen.
Ser heller ikke ut til de som har uttrykt at de ikke lenger ønsker å bruke like mye eller noen tid over hodet på MCsiden.no er særlig aktive på de andre forumene...
Med andre ord tror jeg at det er tida vi er inne i som er en av hovedgrunnene til at aktiviteten dabber av.
Nevner til slutt at det akkurat nå er 12 registerte medlemmer pålogget her på MCsiden.no.
To pålogget på det som er Norges strøste MC-forum målt etter antall medlemmer på godt over 20.000 og ingen på de to andre forumene hvorav et har mer enn 2,5 ganger så mange medlemmer som MCsiden.no...
Så noe aktivitet er det, tross alt...
Hei Jongsamin, Skal ikke forsøke meg på å tolke AJ, det har mange forsøkt før meg med lite hell. Men det jeg kan kommentere er det du skriver om hva de utestengte kan finne på etter dialog med forumledelsen. Jeg har mange ganger undret meg hva som har fått fornuftige personer som GV, Mekkern, Pelsen som nå er utestengte (har møtt alle sammen og sett at de er helt vanlige forummedlemmer som deg og meg) har gått helt ut av sitt gode skinn og brukt utrykk om forumledelsen som jeg ikke trodde var mulig. Og dette er ofte etter et innlegg eller PM utveksling med forumledelsen. Kan det være at forumledelsen eskalerer konfliktnivået? Jeg trodde at forumledelsen hadde som mål å senke konfliktnivået gjennom å moderere innlegg og gjennom PM kontakt, men jeg har sett at dette ofte eskalerer til nivåer hvor forsoning ikke er mulig. Hvorfor er det slik?jongsanim skrev:JRO: AJ skriver at han ikke er "uten videre fullt ut enig" og at situasjonen er mer sammensatt, altså skriver han ikke at han motstrider Jompa.
Så kort og godt sier han at Jompas observasjoner er/kan være del av situasjonen, og så går han videre og skriver om forumaktivitet på generelt basis.
Er for øvrig enig i at det kan være en god ide å teste ut en tidsbegrenset utstenging, selv om jeg personlig tror at "de som ikke har noe å gjøre her" (les: jeg vet lite om de utestengte her, dette er fra andre fora) sjelden forbedrer seg. :)
Hadde tenkt å ikke kommentere postene dine. Men den siste kan jeg ikke la stå uimotsagt.JRO skrev: Hei Jongsamin, Skal ikke forsøke meg på å tolke AJ, det har mange forsøkt før meg med lite hell. Jeg har mange ganger undret meg hva som har fått fornuftige personer som GV, Mekkern, Pelsen som nå er utestengte (har møtt alle sammen og sett at de er helt vanlige forummedlemmer som deg og meg) har gått helt ut av sitt gode skinn og brukt utrykk om forumledelsen som jeg ikke trodde var mulig.
Takk AJ for din vennlige og og opplysende moderering / korrigering av mitt innlegg. Har desverre skrevet feil i mitt forrige innlegg, det er nå rettet opp i qoute boxen over. Ellers lar jeg være å kommentere resten av ditt innlegg, det får stå som din måte å moderere på, så kan sikkert noen andre enn meg vurdere om det er du eller jeg som setter MCsiden.no i et ugunstig lys.AJ skrev:JRO skrev: Hei Jongsamin, Skal ikke forsøke meg på å tolke AJ, det har mange forsøkt før meg med lite hell. Jeg har mange ganger undret meg hva som har fått fornuftige personer som GV som nå er utestengt, samt Mekkern, Pelsen (har møtt alle sammen og sett at de er helt vanlige forummedlemmer som deg og meg) har gått helt ut av sitt gode skinn og brukt utrykk om forumledelsen som jeg ikke trodde var mulig.