Om jeg har blitt 23% bedre vet jeg ikke, jeg var jo ganske god fra før av

Vis oss dine byttedyr så vi kan se hvor god sjåfør du er!Jompa skrev:PCP:
Ja, jeg er jeger, går av og til på rypejakt.
Det er godt å se at det gjør meg til en bedre bilfører, selv om jeg ikke fatter hvorfor.
Ja, du (som kvinne) var vel noe sånt som 50% flinkere enn alle oss gutta i utgangspunktet også, i følge tilsvarende statistikker som utgangspunktet for denne tråden. (Dvs bilulykker med personskade eller død).Carpa skrev: Om jeg har blitt 23% bedre vet jeg ikke, jeg var jo ganske god fra før av
If har hatt en samarbeidsavtale med NJFF sine medlemmer i maaange år. De hadde også ved et tilfelle en stand på Jakt og Fiskedagene på Elverum, hvor de viste frem en bil som hadde kræsjet med en elg....... Vet ikke helt grunnlaget for rabatten jegPCP skrev:Vis oss dine byttedyr så vi kan se hvor god sjåfør du er!Jompa skrev:PCP:
Ja, jeg er jeger, går av og til på rypejakt.
Det er godt å se at det gjør meg til en bedre bilfører, selv om jeg ikke fatter hvorfor.![]()
![]()
Men nei, jeg vet ikke hvorfor jeg heller. Det var forsåvidt en spøk, men med litt alvor til ettertanke, fordi det ble hintet til at NMCU allerede har gjort jobben med å sørge for at vi får den premie-reduksjonen vi fortjener siden vi er så flinke. Når dette jegerforbundet altså har klart å forhandle seg til enda bedre rabatter på bilforsikring tenker jeg at det enten er fordi de har klart å overbevise IF om at jegere er særdeles gode trafikanter, eller så har kanskje ikke disse rabattene noen som helst relevans til hvor flinke sjåfører vi er, og NMCU fortsatt en del jobb igjen med å overbevise forsikringsbransjen om motorsyklisters fortreffelighet bak rattet?
Ja, du (som kvinne) var vel noe sånt som 50% flinkere enn alle oss gutta i utgangspunktet også, i følge tilsvarende statistikker som utgangspunktet for denne tråden. (Dvs bilulykker med personskade eller død).Carpa skrev: Om jeg har blitt 23% bedre vet jeg ikke, jeg var jo ganske god fra før av