ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Det er rett og slett det j........te jeg har sett.
](./images/smilies/grrr.gif)
ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Jålete?TomB skrev:ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette internettet??
Hva er det bilde av, et måleapparat for seismologer ??TomB skrev:ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Jompa skrev:Hva er det bilde av, et måleapparat for seismologer ??TomB skrev:ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Må vel innrømme at jeg har sett penere løsninger ja...ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Enig at det ikke så kjempevakkert ut, men Yamaha er flinke til å lage lettleste instrumenter (etter min erfaring med TDM vel å merke).Bringisen skrev:Det instrumentpanelet må vel være tull......... Firkantet og veldig utydelig kan man vel si...
Ja alt kan diskuteres , jeg synes BMW instrumentene er blant det mest lettleste for mitt syn. En stor del av MC pressen har jeg forstått er enig. Dessuten foretrekker jeg "analoge" klokker både for turtall og hastighet. Jeg synes også at det er viktig at de viktigste varslene har tydelig prioritet.poulet_cavalier skrev:Enig at det ikke så kjempevakkert ut, men Yamaha er flinke til å lage lettleste instrumenter (etter min erfaring med TDM vel å merke).Bringisen skrev:Det instrumentpanelet må vel være tull......... Firkantet og veldig utydelig kan man vel si...
Instrumentene på GS'en er pene å se på, men lettleste er de ikke syns nå jeg da.
Synd...ojda skrev:Da har jeg endelig lurt ut et bilde fra dette store internettet.
ahmm, tja, tjo??
Skal vel ikke være så bastant, men må si jeg ble overrasket over at Yamaha gikk til denne ytterligheten.sankyo skrev:Dette ble en off-factor for min del...
Stygg som faen. Men mener du virkelig at du ville droppet en sykkel kun pga instrumentpanelet? Er det ikke alltid et eller annet som ikke stemmer med en ny sykkel?
AJ skrev: Er kjøreopplevelsen god vil instrumentpanelet sannsynligvis betyr mindre...
Ja, det har du jammen rett :-) .SuperMorten skrev:Se det positive i det. Ser at instrumentpanelet er festet med 4 skruer. Da er det (kanskje) lett å bytte det ut når noe blir ødelagt
Evt at du kan få kjøpt noe Kina-produserte reservedeler fra Ebay..AJ skrev:Ja, det har du jammen rett :-) .SuperMorten skrev:Se det positive i det. Ser at instrumentpanelet er festet med 4 skruer. Da er det (kanskje) lett å bytte det ut når noe blir ødelagt
Kanskje Mr. Yamaha har gjort det ekstra lettvint å bytte fra det ene til det andre - en slags "skin"-løsning: Bytt utseende og design på instrumentene etter hva som passer deg![]()
..og jeg synes TDM var en pen sykkel. Har vel nesten ikke lov til å ha noen meninger om sånt da.ojda skrev:Det er kansje ikke helt pent å "disse" Yamahaen så kraftig![]()
Er vel fullt lovlig å like denne layout`n også. (Neida, ikke meg)
Men jeg er skyldig til å synes V-Stromen som en "pen/fin" sykkel.
Ikke alle som er enig i det heller
Æljen skrev:TDM er fremdeles en pen sykkel, men dette instrumentet så desverre ut som noe mazda
Hadde i 929HT på 80 tallet. Kanskje det er meningen at det skal være retro