Women who ride are happier, more fulfilled
http://www.latimes.com/business/autos/l ... z2oipnFZgS
Om jeg får valget mellom å kjøre mc eller spise hva jeg vil uten å legge på meg så velger jeg når som helst en tur på mcOlav K skrev:........og jeg som trodde at en kvinnes høyeste ønske i livet, var å spise hva hun vil, og så mye hun vil av det..uten å legge på seg.
På en sånn Harley??Carpa skrev:Om jeg får valget mellom å kjøre mc eller spise hva jeg vil uten å legge på meg så velger jeg når som helst en tur på mcOlav K skrev:........og jeg som trodde at en kvinnes høyeste ønske i livet, var å spise hva hun vil, og så mye hun vil av det..uten å legge på seg.
E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
-delt med kona på Facebook![]()
:-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev::-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden
Jepp blir nok detjhn skrev:Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev::-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden![]()
"MC til jul" ... da blir det kanskje ... når du kommer hjem. Du har i alle fall gjort deg fortjent til ... noe.
Har lignende planer, bare sørover i stede for nordover --- kanskje man råkes, er det ikke et treff i Bodø?L-NA skrev:Jepp blir nok detjhn skrev:Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev:
:-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden![]()
"MC til jul" ... da blir det kanskje ... når du kommer hjem. Du har i alle fall gjort deg fortjent til ... noe.Og så håper jeg vi skal få tid til en tur Nordover langs kystveien til Bodø i sommer... :-) :-)
" hva er det en kvinne egentlig vil?"Carpa skrev:Harley Davidsen har knekt koden![]()
Women who ride are happier, more fulfilled
http://www.latimes.com/business/autos/l ... z2oipnFZgS
Fortsatt er det vel ingen som vet...Relax skrev:
" hva er det en kvinne egentlig vil?"
er det vel Ibsen som lurte på .. og mange etter han,,,,,,