En dag var han uheldig og falt fra låvebrua og landet skrevsover en firkantbjelke,med katastrofale konsekvenser som følge...

Men han driver i sexbransjen enda,nå som konsulent....

Intruder skrev:jomfrufødsel...er vel en gjøk som har lagt egg i andres reir.....igjen...
flink gutt han Finn Hågen,du !!Jompa skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -Trhs9UlCc
Her har du den !
I dag gikk det bare skit med min sambygding, Finn Hågen
Du kan jo kombinere vintersport med egenmeldingDesmo skrev:Vintersport er så stusselig å se på, at en burde hatt igjen på sykekassa for å gjøre det.
Vi kan vel si at snøscooteren er et nyttig leketøy for noen, og en arbeidsmaskin det kan være artig å leke med for andre?Intruder skrev:Er vel slik sørpå at det må søkes om tillatelse til å bruke snøscooter,bryr meg vel ikke så mye om dette men regner med at det er noen her som ivrer for det og en liten debatt er ikke å forakte..![]()
Jeg tviler også Svein2.Svein2 skrev:Lite er morsommere enn å kjøre snøscooter så dette ønsker jeg velkommen.
I kraftbransjen er det ett meget nyttig verktøy til å finne feil og kjøre utstyr
langt pokkerivold.
På samme måte som en MC er det også en hobby og en fin måte å komme seg ut på.
Får bare håpe att det ikke blir innstramninger før de har fått prøvd det ut ordentlig og at
de som kjører holder seg til ledene og ikke setter på effektanlegg.![]()
Men jeg tviler, vi er nordmenn og natur og miljøvernere har (for?)mye makt i landet.