Tror jeg prøver meg på disse i første omgang.Andreas skrev:Tja, det er jo litt smakssak..? Jeg synes ivertfall det gjor seg med registerdeksler i karbon. Det gjør motoren litt mer tro til racingverdenen den stammer fraFår jo karbondelene i matt finish og, det må jo gjøre seg bra på en matt Granturismo
Det høres ut som en bra pakke å starte med! Kostbar sykdom detteJRO skrev:Tror jeg prøver meg på disse i første omgang.Andreas skrev:Tja, det er jo litt smakssak..? Jeg synes ivertfall det gjor seg med registerdeksler i karbon. Det gjør motoren litt mer tro til racingverdenen den stammer fraFår jo karbondelene i matt finish og, det må jo gjøre seg bra på en matt Granturismo
Carbon front air inlets kit
Carbon rear mudguard
Carbon front mudguard
Complete timing belt cover kit
Tror du virkelig at det blir finest i matt carbon og ikke blank?
Det blir bra, fikk litt prestasjonsangst nå men,MH434 skrev:Da sees vi på mandag![]()
Skal nemlig være der je også, litt skeptisk mtp været men.. Vi får håpe på tørt
Kloke ord MH434 skal huske på det, når reiser du nedover søndag eller mandag morgen? Jeg er så heldig å ha søstera mi på Ise ca. 10 minutter fra Rudskogen så jeg overnatter hos henne for å være klar kl. 8 mandag morgen.MH434 skrev:Du trenger nok ikke å bekymre deg for prestasjonsangst! Jeg tenkte samme første gang på bane, ble kjørt ring rundt av de fleste, men det var like morro fordet![]()
Er alltid noen som prøver å kjøre fortest... Så tenk sikkerhet for deg og andre og ha det gøy
Jo jeg reiser ned på mandags morran. Tar sykkelen baki bilen, så slipper jeg å kjøre hjem etter en slitsom dag :-)åJRO skrev:Kloke ord MH434 skal huske på det, når reiser du nedover søndag eller mandag morgen? Jeg er så heldig å ha søstera mi på Ise ca. 10 minutter fra Rudskogen så jeg overnatter hos henne for å være klar kl. 8 mandag morgen.MH434 skrev:Du trenger nok ikke å bekymre deg for prestasjonsangst! Jeg tenkte samme første gang på bane, ble kjørt ring rundt av de fleste, men det var like morro fordet![]()
Er alltid noen som prøver å kjøre fortest... Så tenk sikkerhet for deg og andre og ha det gøy
Den er grei, da får vi håpe på en fin dag på Rudskogen med mye god kjøring.MH434 skrev:Jo jeg reiser ned på mandags morran. Tar sykkelen baki bilen, så slipper jeg å kjøre hjem etter en slitsom dag :-)åJRO skrev:Kloke ord MH434 skal huske på det, når reiser du nedover søndag eller mandag morgen? Jeg er så heldig å ha søstera mi på Ise ca. 10 minutter fra Rudskogen så jeg overnatter hos henne for å være klar kl. 8 mandag morgen.MH434 skrev:Du trenger nok ikke å bekymre deg for prestasjonsangst! Jeg tenkte samme første gang på bane, ble kjørt ring rundt av de fleste, men det var like morro fordet![]()
Det jeg har hørt så kommer det 38 fra KOG og 25 fra FMC. Så det blir mange. Sitter nå i Sarpsborg og første etappe ble kjørt i noe regnvær.MH434 skrev:Veit du om det mange påmeldte eller? Hørte noe rykter om 30-40stk
Det ser iallefall ut til å bli oppholdsvær imorgen![]()
Hei Andreas, det ble de 4 delene som jeg antydet i et tidligere innlegg.Andreas skrev:Vilke karbondeler ble det til slutt? Vis oss noen bilder![]()
Høres morsomt ut med egen firmamotorsykkelklubb! Ivertfall når man kan telle 38 medlemmer