Var ikke åpen stasjonen på lørdag når vi var der faktiskkjellv skrev:Herlig...MLeikarnes skrev:Vinteren ja... når den ikke har kommet enda så kan den like så godt hoppe over å komme... Sålenge marka er frosset så går det fint å kjøre traktor i skogen uten snøkjellv skrev: Vår? Går og venter på vinteren ennå jeg.
Her i Moldeområdet kom det 20 cm snø i november en gang, og forsvant igjen i løpet av ei uke. Skogbrannfare har det vært siden nyttår.
Her har mc-sesongen vært godt i gang ei stund, ser sykler ute hver dag.
Jeg tror nok at jeg skal vekke TDMen fra vinterdvale en av dagene jeg også. Ta den med på jobb og få tatt 40 000 km service slik at jeg også er klar for ny sesong...![]()
På lørdag kjørte det sikkert nærmere 50 sykler forbi hjemme til og fra Atlanterhavsveien! Så jeg og pappa måtte også ta en tur, ble over Atlanterhavsveien og rundt Averøya til Sveggsundet og hjem igjen over Atlanterhavsveien igjen! Pappa dro ut Tigeren og jeg tok K1100'n.
Averøya rundt med kaffestopp på benken ved bensinstasjonen på Kårvåg... Det ser jeg veldig fram til ja![]()
Vestsida av Averøya er blitt fantastisk herlig etter at siste asfalten ble lagt!

Hoppet bra med dårlige fjøringer på K1100'n...