Men det roer seg vel etter hvert...

Ikke minst når all får mulighet til å ta ut syklene sine og får litt luft i ansiktet og får kjølt seg ned en smule...

Selv hadde jeg behov for en liten utblåsning på MC-messa i Porsgrunn uten at den fikk noen adressat der nede. Folkene bak messa har gjort sitt til å få det det til. Men lyktes ikke.
Med hva da?
Jo, med å få en av verdens beste cruisere på plass, nemlig nye Moto Guzzi California 1400 som er blitt kåret til nettopp det i en slik kåring, så vidt jeg kan huske...

Men så kan det være slik at jeg er utsatt for en slags erindringsforskyvning og virkelighetsforvrengning, og dermed tar helt feil.
Samma det, vel

Moto Guzzi California 1400 er en feiende flott motorsykkel og de som skaffer seg en slik vil antakelig mene at den er den beste sykkelen de noengang har hatt.
Skulle gjerne hørt hva folk hadde ment om den rundt en stand på mc-messa. Men det fikk vi altså ikke anledning til i Porsgrunn.
Var heller ingen V7'ere der, som kunne sammenlignes med flotte reto-Triumpher og ikke minst KAwasakis W800 som bare blir flottere og flotter hver gang jeg støter på den :-) ...
Også var det slett ingen Stelvio'er der. Eller Norge. Eller for ikke å snakke om briljante Bellagio som er en sterk konkurrent til denne nyskapningen fra Yamaha, begge forfriskende 950 kubikkere:

Uansett så var det stoprt frafall av noen av verdens beste sykler fra Italia på mc-messa. Ikke Brevik MC sin skyld.
Importøren Loxkel får ta dette på sin kappe og begynne å innse at om de vil at folket skal velge Guzzi bør de virkelig skjerpe seg! Syklene må vises fram av engasjerte folk der engasjerte MC-folk møtes!
Sånn! da fikk jeg lettet litt på trøkket i dag også...
Mens jeg fortsatt venter på mer snøsmelting for å få tatt ut den beste sykkelen jeg har hatt siden 2006