Noen som veit om AS er små eller store i storleik?
Takk!gorbys skrev:Både og. Har et par MC sko og der måtte jeg en størrelse over. Bruker normalt 43. Men når jeg prøvde et par kjøresko til bil passet 43 helt normalt.
Bestiller du på Xlmoto har du gratis returfrakt og bytte av størrelser :-)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Hei!MH434 skrev:lefty293 skrev:Da er quickshifter fra Translogic bestilt i julegave til meg selvMH434 skrev:Ingen årsak :-)
Beste modifiseringen jeg har gjort!
Men vær klar over at det er litt arbeid å montere, men har en litt forståelse av elektro/mekanikk, så klarer en det selv:)Monterte du din quickshifter selv? Trengs det noe spes verktøy? Er det plug'n play?
![]()
Jeg monterte ikke selv nei, men skal ikke være så vanskelig.
Min ble montert sammen med Öhlins elektronisk bakdemper, så da lot jeg de som har fagbrev gjøre jobben![]()
Men du må sikkert av med tanken for å komme til...
Sånn innsats greie, eller bytta du hele rulla?MH434 skrev:Selv om sesongen fremdeles er ett stykke unna for min del, så har jeg begynnt å klargjøre sykkelen.
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.![]()
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle![]()
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Det er en sånn innsats greie ja, Rifleman's throttlekit, kosta 20$.TBI81 skrev:Sånn innsats greie, eller bytta du hele rulla?MH434 skrev:Selv om sesongen fremdeles er ett stykke unna for min del, så har jeg begynnt å klargjøre sykkelen.
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.![]()
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle![]()
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Prøvde R1 rulle på busaen da det skal gi ca samme vandring som du har, men måtte kapitulere da MV-riserne mine gjorde at det ble akkurat for stramt..
Hehe.. Vil si at gassvandringen var ganske vanlig, men etter å ha prøvd racethrottle så måtte jeg bare ha det! Full gass bare med en liten twist, lett å montere og det kostet meg ikke stortLordShaft skrev:Er det så lang vandring på gass"pedalen" din altså![]()
![]()
På min regulerer den seg selv når jeg setter den i slick mode for baneHelt sykt å kjøre med når du er vant til vanlig gange hehe