MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Tenker å kjøpe meg et par Alpinstars SuperTech R
Noen som veit om AS er små eller store i storleik?
Noen som veit om AS er små eller store i storleik?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Både og. Har et par MC sko og der måtte jeg en størrelse over. Bruker normalt 43. Men når jeg prøvde et par kjøresko til bil passet 43 helt normalt.
Bestiller du på Xlmoto har du gratis returfrakt og bytte av størrelser :-)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Bestiller du på Xlmoto har du gratis returfrakt og bytte av størrelser :-)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Takk!gorbys skrev:Både og. Har et par MC sko og der måtte jeg en størrelse over. Bruker normalt 43. Men når jeg prøvde et par kjøresko til bil passet 43 helt normalt.
Bestiller du på Xlmoto har du gratis returfrakt og bytte av størrelser :-)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Tror jeg prøver 44 som er min vanlige sko str.
Søkte litt rundt, å fant ut at de ikke er typisk små eller store iforhold til andre modeller.
Får de for under 3k hvis jeg kjøper utenlands
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 205
- Registrert: 19 des 2010, 15:42
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Duke GT 2022
- Sted: Røros
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Hei!MH434 skrev:lefty293 skrev:Da er quickshifter fra Translogic bestilt i julegave til meg selv Monterte du din quickshifter selv? Trengs det noe spes verktøy? Er det plug'n play?MH434 skrev:Ingen årsak :-)
Beste modifiseringen jeg har gjort!
Men vær klar over at det er litt arbeid å montere, men har en litt forståelse av elektro/mekanikk, så klarer en det selv:)
Jeg monterte ikke selv nei, men skal ikke være så vanskelig.
Min ble montert sammen med Öhlins elektronisk bakdemper, så da lot jeg de som har fagbrev gjøre jobben
Men du må sikkert av med tanken for å komme til...
Da er quickshifteren montert. Måtte av med tank og luftboks. Prøvekjørte girene med sykkelen stående på depotstøtta, fungerte veldig smooth! :-)
Kjedelig med lang vinter her på fjellet nå ja.
Alt er mulig, bare du vil nok!
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Veldig bra!
Håper du blir nøgd
Ellers har jeg et par ting på trappene nå, så får vi se hva det blir til
http://www.woolichracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Håper du blir nøgd
Ellers har jeg et par ting på trappene nå, så får vi se hva det blir til
http://www.woolichracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Selv om sesongen fremdeles er ett stykke unna for min del, så har jeg begynnt å klargjøre sykkelen.
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Sånn innsats greie, eller bytta du hele rulla?MH434 skrev:Selv om sesongen fremdeles er ett stykke unna for min del, så har jeg begynnt å klargjøre sykkelen.
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Prøvde R1 rulle på busaen da det skal gi ca samme vandring som du har, men måtte kapitulere da MV-riserne mine gjorde at det ble akkurat for stramt..
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Det er en sånn innsats greie ja, Rifleman's throttlekit, kosta 20$.TBI81 skrev:Sånn innsats greie, eller bytta du hele rulla?MH434 skrev:Selv om sesongen fremdeles er ett stykke unna for min del, så har jeg begynnt å klargjøre sykkelen.
Satt på hjula, smurt kjede, sjekka batteri og lufttrykk.
Har også bytta drevet i gasshåndtaket til 1/5 omdreining, dvs kortere vandring fra 0 - 100% throttle
Så nå mangler kun flagg og navn på vindskjermen.
Begynner å glede meg, men blir nokk ikke noe kjøring før mai
Prøvde R1 rulle på busaen da det skal gi ca samme vandring som du har, men måtte kapitulere da MV-riserne mine gjorde at det ble akkurat for stramt..
Så nå slipper jeg å ta nytt tak for full gass! (Er ikke så ille....)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Er det så lang vandring på gass"pedalen" din altså
På min regulerer den seg selv når jeg setter den i slick mode for bane Helt sykt å kjøre med når du er vant til vanlig gange hehe
På min regulerer den seg selv når jeg setter den i slick mode for bane Helt sykt å kjøre med når du er vant til vanlig gange hehe
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Hehe.. Vil si at gassvandringen var ganske vanlig, men etter å ha prøvd racethrottle så måtte jeg bare ha det! Full gass bare med en liten twist, lett å montere og det kostet meg ikke stortLordShaft skrev:Er det så lang vandring på gass"pedalen" din altså
På min regulerer den seg selv når jeg setter den i slick mode for bane Helt sykt å kjøre med når du er vant til vanlig gange hehe
Åssen er det mulig å få endret gassvandringen med kun å endre kjøreprogram?
Trudde S1000RR hadde fly by wire..?
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
fuglene vet... jeg vet bare at jeg kjører stort sett i race mode! også har du en mode som er enda hissigere... Slick. Når du aktiverer denne får du mindre vandring på gassen.... samme når jeg kjører over på rainmode... da har den mye rolige gass respons i forhold til hvordan jeg drar på rulla
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Min endrer også gassresponsen i de forskjellige modusene, men hvor mye du må vri håndleddet fra 0-100% forblir det samme.
Mulig bmw har lagt i en elektronisk duppeditt i rulla da..
Mulig bmw har lagt i en elektronisk duppeditt i rulla da..
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Misstenker nesten at det er responsen som gjør at det kjennes ut som den er kortere Lord - men skal ikke påstå noe
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ja kan jo være det, skal teste dette ut neste gang jeg er ute å kjører :-) er mulig vandringen er helt lik, men føles langt ifra likt. Vi snakker rimelig stor forskjell fra race til slick
Note 3
Note 3
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Jepp. Mye mulig du har mindre vandring i slick mode, bare jeg som ikke har hørt om ett sånn system før
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!