Har montert Symtec folie under holkene og hadde et sett med Driven Gel grips på. Disse var imidlertid like lite slitesterke som RR dekk og holdt ikke mange km før de var skvær utslitte.
I tillegg var det jævlig lite varme i holkene sjøl på high setting var det knapt lunk i labben. så noe måtte gjøres.
Org. kobles Symtec-ene slik:

kom imidlertid over dette diagrammet som viser effektuttaket:

dvs at på high så yter de med org oppsett 23/17W på low usle 13/9W.
litt i minste laget med tanke på mine nye holker er relativt mye tykkere enn org. har nemlig et sett nye Harris hayabusa holker liggende:

Men når de potensiellt kan yte 55/35W så er det vel håp... Imidlertid kan dette bli litt vel varmt, en kan risikere at plasthåndtaket på gasshånda inntar flytende form om en er riktig uheldig. Så hva ska'n gjørra med det. Siden jeg er en skrotnisse og aldri hiver noen ting fant jeg fram en trinnløs varmeregulator fra et sett org. Honda holker som stod på XX'n jeg hadde fram til 08' etter litt måling skjønte jeg hvorfor jeg bytta'n ut.. den var jo dau. så da bar det ut på Ebay.
Heat troller er visst ei fin greie:

Trinnløs varmeregulering på veg fra over dammen. Koster flesk men det ska visst væra prima vare så da kan jeg jo ta'n me meg til neste sykkel med tid og stunder..
Sånn ellers så gjenstår d bare å kle på kåper samt bytte bakdemper'n så er det klart for tut&kjør i sommer...