MC-kjøring holder deg ung:
http://www.mc24.no/article.php?articleID=2917

Hvilket turtall er det?mortenolb skrev:Denne gubben(..vel) hadde litt løft i dag også. Sykkelen min letter ganske bra på forhjulet ved å dumpe all gassen i 1. gir på riktig turtall.
Liker sofaen også, men ikke i noen overdreven grad, neiCarpa skrev:Dette blir jo helt of topic da (fy meg), men i mine øyne er gubber noen satte gamle sjeler som har mistet nysgjerrigheten og lysten til å leve livet, de trives best i sofa'n
Jobber med å finne ut nøyaktig, men i nærheten av 6000.AndreasB skrev:Hvilket turtall er det?mortenolb skrev:Denne gubben(..vel) hadde litt løft i dag også. Sykkelen min letter ganske bra på forhjulet ved å dumpe all gassen i 1. gir på riktig turtall.
Sikkert helt forskjellig på min 1100, jeg vet bare at jeg ikke får'n opp med å bare gi bånn gass :-/mortenolb skrev:Jobber med å finne ut nøyaktig, men i nærheten av 6000.AndreasB skrev:Hvilket turtall er det?mortenolb skrev:Denne gubben(..vel) hadde litt løft i dag også. Sykkelen min letter ganske bra på forhjulet ved å dumpe all gassen i 1. gir på riktig turtall.
Jøss, det burde du vel kunne få til? Hvis du bare gir alt der hvor den drar best?AndreasB skrev:Sikkert helt forskjellig på min 1100, jeg vet bare at jeg ikke får'n opp med å bare gi bånn gass :-/mortenolb skrev:Jobber med å finne ut nøyaktig, men i nærheten av 6000.AndreasB skrev:Hvilket turtall er det?mortenolb skrev:Denne gubben(..vel) hadde litt løft i dag også. Sykkelen min letter ganske bra på forhjulet ved å dumpe all gassen i 1. gir på riktig turtall.
Så skummelt a gitt, den veier mye xD Hvis jeg slipper, og så åpner fullt vil nok fronten komme opp, men det er jo maks scary.mortenolb skrev:
Jøss, det burde du vel kunne få til? Hvis du bare gir alt der hvor den drar best?
Det blir litt annerledes når han står stillestående fra før, uten intensjonen om å dra wheelieCarpa skrev:En som ikke er forsiktig nok med clutch/gass
https://www.facebook.com/photo.php?v=29 ... =2&theater
Bytte sykkel daAndreasB skrev:Sikkert helt forskjellig på min 1100, jeg vet bare at jeg ikke får'n opp med å bare gi bånn gass :-/mortenolb skrev:Jobber med å finne ut nøyaktig, men i nærheten av 6000.AndreasB skrev:Hvilket turtall er det?mortenolb skrev:Denne gubben(..vel) hadde litt løft i dag også. Sykkelen min letter ganske bra på forhjulet ved å dumpe all gassen i 1. gir på riktig turtall.