Starter en tråd "why / why not",og hensikten er ikke å skape vondt blod oss imellom..
Og så lenge jeg sjøl klarer å holde meg i skinnet kan det gå bra..
Bilder vil selvsagt høre til...
Hyggelig skal det bli !! tru je..
ZX10R: God kvalitet, motor, chassiet, ettermarkedsutstyr, service/forhandler og lett å kjøre fort på bane med!
Valgte ikke:
S1000RR: Litt for tungstyrt for en lett kar som meg, vanskeligere å kjøre fort med på bane, ellers en top notch sykkel!! Hadde jeg kun tenkt komfort på gate, så trur jeg valget hadde endt her..
Panigale: En sykkel jeg hadde veldig lyst på, men med stekepanne i ræva, dårlig ergonomi for gatekjøring og ett register som var uforutsigbart og vanskelig å håndtere, så falt denne dessverre bort...
CBR1000RR: Veldig god sykkel som det er vanskelig å ha noe å utsette på, men fravær av en god forhandler/verksted i nærliggende strøk, så ble denne ikke aktuell.
RSV4: En av forhåndsfavorittene sammen med kawa'n og bmw'n, men usikker på kvalitet og driftskostnader, samt på daværende tidspunkt var det ingen gode forhandlere i nærheten.
Flere gode sykkler i den klassen, men gjorde ikke noen nøye vurderinger på de andre merkene, det de andre gjorde, gjorde de nevnte over like godt eller bedre...
Oisann...
Jeg har en som er en "våt drøm" for tiden... For å begynne med bakgrundsbildet mitt akkurat nå:
Ducati Diavel Carbon S De ligger vell akkurat å bikker +/- 250.000,-
Hvorfor, jeg synes det er utrolig tøffe, samt jeg liker teknologien som er ombord, pluss lyden har veldig mye å si for meg.
Jeg har hatt type custom cruiser i snart 20 år, så er litt på vei bort i fra Harley kjenner jeg.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Jeg må bare si at GSXR-1000 er en KONGE sykkel. Den har akkurat passe mengde krefter du trenger til dagelig bruk
Denne perfekte pendlefarkosten har en villedende pris på 251 000.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
R1 ble utelukka når jeg forhørte meg om forsikringspris på alle 1000R sykkla. Dessuten har ikke R1 noen fordeler iforhold til konkurrentene per dags dato.
Men såklart er det en fin sykkel!
Aprilia Caponord med ekstrautstyr ville absolutt vært en interessant kandidat i denne prisklassen