Nei si det?tor2502 skrev:Jeg kan ikke fortå hva dere gjør galt mitt fungerer fantastisk , og vroden er stømkrevende i oppstart.simpson skrev:Kjøpte Shorai Lithium til min sykkel i fjor.tor2502 skrev:Hmmm , her er det noe som ikke stemmer, har selv shorai i min sykkel og den krever litt mer enn din sykkel.
på shorai sin hjemmeside i FAQ stor det hvilke ladere du kan/skal bruke til dette batteriet.
Send en mail til will@shorai.com forklar problemet så er jeg sikker på at dette løser seg.
Når det gjelder batteri fra BT så styrer jeg unna det , har desverre dårlige erfaring med det.
Men jeg kan selvfølgelig bare ha vært max uheldig.
,
Jeg kan ikke få rost shorai nok opp i skyene , just my 2cents
De reklamerte med ekstrem lav selvutlading, men det er bare tull.
Etter to mnd var det helt dødt, totalt uten strøm.
Satte det på lading med orginal Shorai lader.
Sto på lading i to-tre uker.
Så skulle sykkelen ut i vår, og da var det jaggu helt dødt igjen.
Hadde sykkelen på service hos Løvaas i fjor, og de anbefalte på det sterkeste å bytte ut Lithium med vanlig blybatteri igjen.
Aldri mere Shorai på meg.
jeg lader ALDRI batteriet på vinteren .
Hadde jeg gjort noe galt skulle jeg ikke sagt noe, for jeg kaster jo ikke nærmere 2500 kr ut av vinduet, som batteri, lader frakt og moms kostet, hvis jeg kunne sluppet
Grunnen til jeg prøvde Shorai var at Ducati ikke er så lett å dra rundt og at dette batteriet skulle ha mere krutt.
Min begynte å dra tungt og byttet batteri. De hjalp ikke stort.
Så gikk starteren og jeg kjøpte ny, men det hjalp ikke.
Men det viste seg at det var starterclutchen som var gåen.
Kjører nå med det gamle blybatteriet som jeg tok ut for ett år siden, og den starter så lett som aldri før.