Det står november 2013, og da må april som det er snakk om være forrige måned...Moffa skrev:Artikkelen er fra 2013!! Jeg vet at det har vært jobbet iherdig med å gjenoppta en rute mellom vestlandet og UK, og man var veeeldig nær en løsning, men foreløpig er det ikke blitt til noe konkret... Og selvfølgelig er det grunnet økonomiske milder. Så vidt jeg vet jobbes det fortsatt med dette, men all fornuft tilsier at det tidligst kan starte opp i 2015... Men det er lov å håpe, og det ar MANGE som håper dette blir en realitet etterhvert, meg selv inkludertFlanker skrev:April står det i artikkelen. Nå er vi i mai, og ikke en kjeft har hørt et ord om den nye, påståtte ruta siden oppslagene i fjor. Jeg tror ikke på julenissen... Faktum er vel at trafikkgrunnlaget ikke er tilstede for at det lønner seg å seile til UK
Kjøyre til Isle of Man?
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Re: Kjøyre til Isle of Man?
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Ifølge våre engelske gjester er det ifølge deres standarder "Shit expensive" å ta ferje mellom UK og Isle of Man. Anbefales at dere sjekker opp dette nøye med aktuelle datoer for å se de riktige prisene.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
Re: Sv: Kjøyre til Isle of Man?
Well, fuck :-(Moffa skrev:Esbjerg - Harwich ser det ut som du kan glemme, den nedlegges dessverre i september![]()
http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/ ... 9-04-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Rundt tusenlappen per pers trur eg når eg sjekka i vinter, det var uten kjøretøy da... Mulig det er litt dyrere dei to vekene TT pågår? Skal nok overleve, litt må man jo ofreevike skrev:Ifølge våre engelske gjester er det ifølge deres standarder "Shit expensive" å ta ferje mellom UK og Isle of Man. Anbefales at dere sjekker opp dette nøye med aktuelle datoer for å se de riktige prisene.

Siste eg høyrte om Bergensruta var at dei mangla investorer, dei hadde hittil berre skrapt isammen rundt 50% av nødvendig kapital. :-(
Sent fra min C6903 via Tapatalk
50 mil i Europa er veldig lett. Jeg tipper du lett kjører mye mer enn det, selv om du holder deg borte fra motorveier.
England er et fantastisk land å kjøre mc i. Jeg synes det var mer styr å kjøre bil i England. Husk på at de ikke har generell vikepliktsregel i UK. Ingen vikeplikt fra venstre som man kanskje skulle tro.
England er et fantastisk land å kjøre mc i. Jeg synes det var mer styr å kjøre bil i England. Husk på at de ikke har generell vikepliktsregel i UK. Ingen vikeplikt fra venstre som man kanskje skulle tro.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Om du skal på IOM TT med sykkel så er det minste problemet prisen på ferga... værre er det å få booket plass.
mener neste års billetter legges ut under årets TT så her er det bare å være tidlig på'n
Synd med Esbjerg ruta, vurderte seriøst denne i 2015 men nå blir det Oslo kiel og så Ilmuyiden-Newcastle elns.
Retur via Frankrike og Tyskland.
mener neste års billetter legges ut under årets TT så her er det bare å være tidlig på'n
Synd med Esbjerg ruta, vurderte seriøst denne i 2015 men nå blir det Oslo kiel og så Ilmuyiden-Newcastle elns.
Retur via Frankrike og Tyskland.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity