Kjøyre til Isle of Man?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Re: Kjøyre til Isle of Man?

Legg inn av SuperMorten »

Moffa skrev:
Flanker skrev:April står det i artikkelen. Nå er vi i mai, og ikke en kjeft har hørt et ord om den nye, påståtte ruta siden oppslagene i fjor. Jeg tror ikke på julenissen... Faktum er vel at trafikkgrunnlaget ikke er tilstede for at det lønner seg å seile til UK :(
Artikkelen er fra 2013!! Jeg vet at det har vært jobbet iherdig med å gjenoppta en rute mellom vestlandet og UK, og man var veeeldig nær en løsning, men foreløpig er det ikke blitt til noe konkret... Og selvfølgelig er det grunnet økonomiske milder. Så vidt jeg vet jobbes det fortsatt med dette, men all fornuft tilsier at det tidligst kan starte opp i 2015... Men det er lov å håpe, og det ar MANGE som håper dette blir en realitet etterhvert, meg selv inkludert ;)
Det står november 2013, og da må april som det er snakk om være forrige måned...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

Ifølge våre engelske gjester er det ifølge deres standarder "Shit expensive" å ta ferje mellom UK og Isle of Man. Anbefales at dere sjekker opp dette nøye med aktuelle datoer for å se de riktige prisene.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Sv: Kjøyre til Isle of Man?

Legg inn av gorbys »

Moffa skrev:Esbjerg - Harwich ser det ut som du kan glemme, den nedlegges dessverre i september :(
http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/ ... 9-04-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Well, fuck :-(
evike skrev:Ifølge våre engelske gjester er det ifølge deres standarder "Shit expensive" å ta ferje mellom UK og Isle of Man. Anbefales at dere sjekker opp dette nøye med aktuelle datoer for å se de riktige prisene.
Rundt tusenlappen per pers trur eg når eg sjekka i vinter, det var uten kjøretøy da... Mulig det er litt dyrere dei to vekene TT pågår? Skal nok overleve, litt må man jo ofre ;-)

Siste eg høyrte om Bergensruta var at dei mangla investorer, dei hadde hittil berre skrapt isammen rundt 50% av nødvendig kapital. :-(

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Legg inn av JohnnyTh »

50 mil i Europa er veldig lett. Jeg tipper du lett kjører mye mer enn det, selv om du holder deg borte fra motorveier.
England er et fantastisk land å kjøre mc i. Jeg synes det var mer styr å kjøre bil i England. Husk på at de ikke har generell vikepliktsregel i UK. Ingen vikeplikt fra venstre som man kanskje skulle tro.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Voodoodoo
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013

Legg inn av Voodoodoo »

Om du skal på IOM TT med sykkel så er det minste problemet prisen på ferga... værre er det å få booket plass.
mener neste års billetter legges ut under årets TT så her er det bare å være tidlig på'n

Synd med Esbjerg ruta, vurderte seriøst denne i 2015 men nå blir det Oslo kiel og så Ilmuyiden-Newcastle elns.

Retur via Frankrike og Tyskland.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Svar