Pokker så irriterende !!!
Oj, er det så vanlig på BMW?tagesk skrev: Jeg har luftet GS med ABS hundrevis av ganger,
[TaSK]
Tips mottas med takk, sarkasme kan vi ta en annen gang :)Kjellrf skrev:Oj, er det så vanlig på BMW?tagesk skrev: Jeg har luftet GS med ABS hundrevis av ganger,
[TaSK]
Ja, det er vanlig å skifte bremsevæske, og det er vanlig å skifte klosser, det er vanlig å overhale kalippere, og det er vanlig å oppgradere bremseslanger.Kjellrf skrev:Oj, er det så vanlig på BMW?tagesk skrev: Jeg har luftet GS med ABS hundrevis av ganger,
[TaSK]
og for å legge til: det skjer nok hyppigere på BMW for de blir kjørt mer og lenger, hvorfor kan man jo bare gjette seg tiltagesk skrev:Ja, det er vanlig å skifte bremsevæske, og det er vanlig å skifte klosser, det er vanlig å overhale kalippere, og det er vanlig å oppgradere bremseslanger.Kjellrf skrev:Oj, er det så vanlig på BMW?tagesk skrev: Jeg har luftet GS med ABS hundrevis av ganger,
[TaSK]
Men, OK, la meg bytte ut ordet hundrevis med mange.
[TaSK]
Må mann lufte når man bytter bremseklosser?Kmann skrev:og for å legge til: det skjer nok hyppigere på BMW for de blir kjørt mer og lenger, hvorfor kan man jo bare gjette seg tiltagesk skrev:Ja, det er vanlig å skifte bremsevæske, og det er vanlig å skifte klosser, det er vanlig å overhale kalippere, og det er vanlig å oppgradere bremseslanger.Kjellrf skrev:Oj, er det så vanlig på BMW?tagesk skrev: Jeg har luftet GS med ABS hundrevis av ganger,
[TaSK]
Men, OK, la meg bytte ut ordet hundrevis med mange.
[TaSK]![]()
Og det gjentar seg for man bytter ikke ut en BMW, man bare fortsetter å bruke den, de er som vin, blir bare bedre og bedre![]()
Nei.JohnnyTh skrev: Må mann lufte når man bytter bremseklosser?