[video]https://www.youtube.com/watch?v=OXL-rYIlEd4[/video]
Som sagt over meg, kneskrap kan du få til med langt mindre nedlegg på sykkelen og større kontroll enn ved kneet limt i tanken.... Så hvorfor er dette bare forbeholdt bane osv?Flanker skrev:Kneskrap er forbeholdt bane synes jeg, evt. en utrafikkert rundkjøring eller parkeringsplass. Ikke det at jeg har gjort det der heller. Du har ikke mye marginer med kneskrap på landeveien, og veiforhold eller andre idioter på veien rår du ikke over. YMMW.
LordShaft skrev:Som sagt over meg, kneskrap kan du få til med langt mindre nedlegg på sykkelen og større kontroll enn ved kneet limt i tanken.... Så hvorfor er dette bare forbeholdt bane osv?Flanker skrev:Kneskrap er forbeholdt bane synes jeg, evt. en utrafikkert rundkjøring eller parkeringsplass. Ikke det at jeg har gjort det der heller. Du har ikke mye marginer med kneskrap på landeveien, og veiforhold eller andre idioter på veien rår du ikke over. YMMW.
Sony Z2
Er enig med LordShaft, selv om jeg har sluttet med det. I allefall med textilbuksaojda skrev:LordShaft skrev:Som sagt over meg, kneskrap kan du få til med langt mindre nedlegg på sykkelen og større kontroll enn ved kneet limt i tanken.... Så hvorfor er dette bare forbeholdt bane osv?Flanker skrev:Kneskrap er forbeholdt bane synes jeg, evt. en utrafikkert rundkjøring eller parkeringsplass. Ikke det at jeg har gjort det der heller. Du har ikke mye marginer med kneskrap på landeveien, og veiforhold eller andre idioter på veien rår du ikke over. YMMW.
Sony Z2
Helt enig med Flanker her, Kneskrap, akkurat som eksospotteskrap hører
kun hjemme på bane når man kjører GS1200![]()
Ja begge knea mine er nå fortsatt jomfruer på tross av at formen på fothvilerne erTomB skrev:Er enig med LordShaft, selv om jeg har sluttet med det. I allefall med textilbuksaojda skrev:LordShaft skrev:Som sagt over meg, kneskrap kan du få til med langt mindre nedlegg på sykkelen og større kontroll enn ved kneet limt i tanken.... Så hvorfor er dette bare forbeholdt bane osv?Flanker skrev:Kneskrap er forbeholdt bane synes jeg, evt. en utrafikkert rundkjøring eller parkeringsplass. Ikke det at jeg har gjort det der heller. Du har ikke mye marginer med kneskrap på landeveien, og veiforhold eller andre idioter på veien rår du ikke over. YMMW.
Sony Z2
![]()
Ikke noe problem å kneskrape med GS, gjort det både på bane og landevei. På landeveien i ca 60 km/t, ikke noe problem
Hehe trur jeg nok du gjørojda skrev:Ja begge knea mine er nå fortsatt jomfruer på tross av at formen på fothvilerne erTomB skrev:Er enig med LordShaft, selv om jeg har sluttet med det. I allefall med textilbuksaojda skrev:LordShaft skrev:Som sagt over meg, kneskrap kan du få til med langt mindre nedlegg på sykkelen og større kontroll enn ved kneet limt i tanken.... Så hvorfor er dette bare forbeholdt bane osv?Flanker skrev:Kneskrap er forbeholdt bane synes jeg, evt. en utrafikkert rundkjøring eller parkeringsplass. Ikke det at jeg har gjort det der heller. Du har ikke mye marginer med kneskrap på landeveien, og veiforhold eller andre idioter på veien rår du ikke over. YMMW.
Sony Z2
![]()
Ikke noe problem å kneskrape med GS, gjort det både på bane og landevei. På landeveien i ca 60 km/t, ikke noe problem
noe justert ved hjelp av asfaltdekketTror jeg skal klare å leve greit med det
Det ser litt idiotisk ut for oss som kjører sykkel og hvis farten ikke er der. Hva er poenget liksom.jhn skrev:Jeg ser at noen tenker på hva allmuen mener om kneskrapere ... jeg er ikke interessert i racing eller kneskrap og andre kjøretekniske ting som hører til på bane, så jeg kan representere allmuen.
Jeg har ved flere anledninger hørt spørsmålet "hvorfor kjører de sånn?" Jeg har vel også stilt det spørsmålet. Det virker som om de fleste uinnvidde ser på kneskrap som ganske idiotisk, uansvarlig og unødvendig. Uansvarlig er det vel neppe, men jeg må jo si meg enig i at det ser ganske så idiotisk ut i moderate hastigheter.
Så jeg tror at hvis man vil unngå idiotstemplet har man en stor jobb med å overbevise befolkningen om at dette ikke er idiotisk. Prøv å forklar hvorfor dette er smart eller ikke idiotisk.
Må presisere at jeg ikke mener folk er idioter pga litt kneskrap, men det ser en smule idiotisk ut.
Jeg har så lange og tynne bein, at jeg sikkert hadde klart det, lett...JohnnyTh skrev:Det ser litt idiotisk ut for oss som kjører sykkel og hvis farten ikke er der. Hva er poenget liksom.jhn skrev:Jeg ser at noen tenker på hva allmuen mener om kneskrapere ... jeg er ikke interessert i racing eller kneskrap og andre kjøretekniske ting som hører til på bane, så jeg kan representere allmuen.
Jeg har ved flere anledninger hørt spørsmålet "hvorfor kjører de sånn?" Jeg har vel også stilt det spørsmålet. Det virker som om de fleste uinnvidde ser på kneskrap som ganske idiotisk, uansvarlig og unødvendig. Uansvarlig er det vel neppe, men jeg må jo si meg enig i at det ser ganske så idiotisk ut i moderate hastigheter.
Så jeg tror at hvis man vil unngå idiotstemplet har man en stor jobb med å overbevise befolkningen om at dette ikke er idiotisk. Prøv å forklar hvorfor dette er smart eller ikke idiotisk.
Må presisere at jeg ikke mener folk er idioter pga litt kneskrap, men det ser en smule idiotisk ut.