http://www.soltv.no/nyheter/2014/05/30/ ... icCbsdczaw" onclick="window.open(this.href);return false;
Oooops, denne skulle egentlig under "MC i media"
En nabo kom trillende med båra si og skulle hilse med honnør på til en bilist og seff veltet båra....Kmann skrev:Det er er jo en grunn til at folk med Harley ikke hilser på møtende MC'er..... Har du prøvd å kjøre trillebår med en hånd....?![]()
Men den ser jo stilig ut. Hadde vært artig å prøvd!
Har ikke den ferskeste erfaringen akkurat, sist jeg dro fra butikk til butikk og prøvekjørte mange forskjellige sykler var tidlig på 90-tallet. (Var forøvrig basert på dette at valget falt på VFR når jeg 20 år senere skulle kjøpe ny gammel sykkelCarpa skrev:Jeg skal se om jeg får testet z1000sx på en litt lengre tur denne gangen. Beste er å prøve å komme tidlug på dagen på torsdag for da er det nok minst mennesker der og større sjans for en lengre tur.
Nei ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg prøvekjørte først en ER6F og fikk beskjed om å ta meg en god og lang tur, noe jeg gjorde. Så ble jeg overtalt til å prøve z1000sx også, men jeg hadde bare tid til en kort tur så det var ikke butikkens velvilje det sto på.PCP skrev:Har ikke den ferskeste erfaringen akkurat, sist jeg dro fra butikk til butikk og prøvekjørte mange forskjellige sykler var tidlig på 90-tallet. (Var forøvrig basert på dette at valget falt på VFR når jeg 20 år senere skulle kjøpe ny gammel sykkelCarpa skrev:Jeg skal se om jeg får testet z1000sx på en litt lengre tur denne gangen. Beste er å prøve å komme tidlug på dagen på torsdag for da er det nok minst mennesker der og større sjans for en lengre tur.![]()
)
Men har det nå blitt vanskelig å få prøvekjøre feks en Z100SX en liten time utenom disse flokkprøvekjøring/demodagene, eller gjør dere det bare sånn fordi det er en grei anledning til å prøve mange forskjellige i en jafs?